• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403061710148
  • خبرنگار : 50463

مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴

سرمربی شهداب: قضاوت تیم‌ها زود است/۴ مدعی قهرمانی هستند

سرمربی شهداب: قضاوت تیم‌ها زود است/۴ مدعی قهرمانی هستند

ایسنا/یزد سرمربی نیم والیبال شهداب یزد با بیان اینکه اکنون نمی‌توانیم در رابطه با عملکرد تیم‌ها قضاوت‌ کنیم، گفت: فکر می‌کنم چهار تیم مدعی اصلی قهرمانی خواهند بود.

«رحمان محمدی‌راد» در آستانه آغاز رقابت‌های بیست و ششمین دوره جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا در جمع خبرنگار حاضر و در خصوص تیم‌های حاضر در مسابقات، افزود: اکنون نمی‌توانیم در رابطه با تیم‌ها قضاوت‌ کنیم، فردا روز اول مسابقات است و امیدواریم که با میزبانی شایسته، شاهد مسابقات خوبی باشیم و باعث شادی دل هواداران عزیزمان شویم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد: باتوجه به بازیکنان خارجی که به تیم‌ها اضافه شدند، توقع داریم بازی‌های با کیفیتی از تیم‌ها شاهد باشیم؛ تقریبا همه تیم‌ها با یک الی دو بازیکن خارجی که واقعا صاحب شهرت در دنیای والیبال هستند در این دوره از مسابقات حاضر شدند.

محمدی راد خاطرنشان کرد: در تیم‌های مدعی فقط تیم ژاپن از حضور در این دوره از مسابقات انصراف داد و فکر می‌کنم با عدم حضور ژاپن، تیم‌های اندونزی، فولاد سیرجان، الریان قطر و شهداب یزد جزو تیم‌های مدعی هستند؛ البته تا به امروز شناخت ما از تیم‌ها در حد اسم است و نمی‌دانیم در مسابقات چه اتفاقاتی خواهد افتاد و مابقی تیم‌ها در چه سطحی هستند.

وی در خصوص شرایط تیم شهداب، گفت: من واقعا از شرایط تیم راضی هستم و جا دارد از مدیریت تیم تشکر کنم که تمامی نیازهای تیم‌ را به جهت آماده‌سازی هرچه بهتر تیم انجام دادند؛ همچنین باید از بازیکنان و کادر تیم تشکر کنم واقعا در اختیار بودند و نظم خوبی داشتند؛ ما در بازی‌های تدارکاتی که انجام دادیم به نیازهای مدنظر رسیدیم و خودمان را آماده کردیم برای اینکه  مسابقات را به خوبی آغاز کنیم.

وی با اشاره به مسابقه اول تیم خود، اظهار داشت: مسابقه اول شهداب در مقابل تیم اندونزی قهرمان دوره گذشته مسابقات است و امیدوارم با حضور پرشور هواداران بتوانیم یک بازی  قابل  قبول با نتیجه‌ای مناسب ارائه دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد خطاب به هواداران یزدی، گفت: من به عنوان یک مهمان در شهر یزد حاضر بودم اما اکنون به عنوان عضوی از مردم یزد در اینجا هستم، ما برای شهر یزد قرار است بجنگیم، درخواست دارم مردم شهر یزد در سالن مسابقات حضور پیدا کنند و ما را همراهی کنند، همچنین در این میزبانی لازم است احترام مهمانان حفظ شود و با خاطره‌ای خوش از شهر یزد خارج شوند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha