• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403061710029
  • منبع : بازار

نسل جدید آسانسورهای خانگی بدون چاله، بدون تخریب

نسل جدید آسانسورهای خانگی بدون چاله، بدون تخریب

بسیاری از افراد در منزل یا ویلایشان نیاز به نصب آسانسورخانگی دارند ولی به علت تخریب‌های ناشی از نصب و آهن‌کشی و دردسرهایش از نصب آسانسور صرف نظر می‌کنند. هم چنین بسیاری از افراد هم‌زمان با سکونت خود در منزل قصد نصب آسانسور دارند و میخواهند در حداقل زمان و کمترین کثیفی و آسیب به دیوار ها نصب آسانسور انجام شود. اگر شما هم منزلی دارید که با آن خو گرفته اید ولی از قبل فضایی در منزل خود برای آسانسور در نظر نگرفته اید و از تخریب و بازسازی منزل برای نصب آسانسور گریزانید نگران نباشید و این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از پله نورد، یکی از مشکلات آسانسورهای معمول نیاز به حفر چاهک آسانسور و آهن‌کشی است. هنگام نصب آسانسورهای معمول، سازنده میبایست یک گودال در خانه ایجاد کند که دردسر زیادی را برای صاحب خانه ایجاد میکند. یکی دیگر از مشکلات آنها آهن‌کشی است که نیاز به جوشکاری دارد و به دیوار ها آسیب وارد میکند.

اما نسل جدید آسانسور های خانگی این مشکل را حل کرده است. طراحان و مهندسان در شرکت های معتبر آسانسوری برای مشکلات نصب چاره ای اندیشیده اند تا بدون دردسر تخریب، جوشکاری، آهن‌کشی و حفر چاله، آسانسور از پیش ساخته شده را در محل نصب مونتاژ کنند. بسیاری از مشتریان آسانسورخانگی مایل به حضور طولانی مدت تیم نصب در محل نیستند. این نوع آسانسورخانگی به علت کوتاه بودن زمان نصب و نداشتن عملیلات عمرانی، بی دردسر و مقرون به صرفه هستند.
 

سیستم انتقال قدرت آسانسور بدون چاله

سیستم انتقال قدرت نسل جدید آسانسور های خانگی یا همان اسکرولیفت جک پیچ و مهره‌ای است که به اختصار به آن جک پیچی نیز گفته می‌شود.. این مکانیزم در بسیاری از دستگاه‌ها همچون یونیت های دندانپزشکی، تخت‌های بیمارستانی، پرس‌های با ظرفیت بالا، جک‌های برقی و درب بازکن‌های پارکینگی به صورت گسترده استفاده می‌شود.

این مکانیزم حرکت دورانی الکتروموتور را به حرکت خطی کابین و پلتفرم تبدیل می‌کند. با استفاده از آن می‌توان بار و مسافر را بدون استفاده از پمپ، مخزن روغن، روغن تحت فشار، سیم بکسل، قرقره، گیربکس و ... و تنها با استفاده از یک سیستم تسمه و پولی جابجا نمود.

این نوع مکانیزم برخلاف سیستم‌های کششی که از موتور و کابل‌ها برای جابجایی کابین استفاده می‌کنند، از مزیت‌هایی نظیر کاهش استهلاک و افزایش دقت در حرکت و ایمنی بالا برخوردار است.

آسانسور بدون چاله برای چه مکان هایی استفاده میشود؟

در ساختمان هایی که در زمان ساخت، جای آسانسور در نظر گرفته نشده و چاله و چاهک نزده اند.

در منازل مسکونی و ویلاهایی که مالک ساکن است و تمایلی به انجام عملیات عمرانی و جوشکاری داخل منزلش ندارد.

منازل و ویلاهای دوبلکس که مایل اند آسانسور بین راه پله نصب شود.

نسل جدید آسانسورهای خانگی بدون چاله، بدون تخریب

مزایای آسانسور بدون چاله اسکرولیفت

  • نصب آسان: این نوع آسانسورخانگی نصب سریع و راحتی دارند زیرا سازه اصلی از پیش ساخته شده است .
  • اشغال فضای کم: مینی آسانسورخانگی در کمترین فضا هم قابل اجراست. برای نصب آسانسورخانگی کوچک و کم‌جا تنها نیاز به ابعاد 70 در 80 دارید.
  • مقرون به صرفه: نسل جدید آسانسورخانگی به علت کوتاهی زمان نصب و نداشتن تخریب و عملیات عمرانی نسبت به آسانسورهای معمول مقرون به صرفه هستند.
  • طراحی زیبا، متنوع و سفارشی: این آسانسور میتواند به صورت آسانسور پانوراما یا همان آسانسور شیشه ای اجرا شود که این آسانسور لوکس جلوه ای زیبا به منزل شما میدهد.
  • استفاده از برق تکفاز: نسل جدید آسانسور های خانگی به علت طراحی برای داخل منازل به جای برق سه فاز از برق تکفاز تغذیه میشوند.
  • تعمیر و نگهداری آسان: بازدید های دوره ای با فاصله ی زمانی طولانی‌تری انجام میشود و مشکلات آسانسور های کششی را ندارد.
  • ایمنی بالا: در آسانسورخانگی بدون چاله به دلیل استفاده از جک به جای کابل و استفاده از پاراشوت ایمنی بسیار بالاتر از آسانسور های قدیمی کششی است.

معایب آسانسور های بدون چاله

  • ظرفیت کم: این نوع آسانسور ها که بیشتر داخل منازل و ویلاها استفاده میشود معمولا ظرفیت پایین تری نسبت به آسانسور های دیگر دارند و معمولا ظرفیت بیش از چهار نفر ندارند.
  • سرعت پایین: سرعت حرکت آسانسورهای بدون چاله نسبت به آسانسورهای دیگر کمی پایین‌تر است.
  • محدودیت ارتفاع: ارتفاعی که آسانسورهای بدون چاله طی میکنند محدودتر از آسانسورهای سنتی است.

قیمت آسانسورخانگی بدون چاله

قیمت آسانسورخانگی بسته به نوع، برند، سایز، طراحی و سایر آپشن ها میتواند متغیر باشد. معمولا آسانسور های کششی مقرون به صرفه تر هستند که از نظر ایمنی امتیاز پایینی میگیرند. آسانسور های هیدرولیک و پیچی نیز قیمت های متفاوتی دارند که با توجه به نوع موتور و جک تعیین میشود. موتور هایی با طول عمر و کیفیت بالاتر هزیه ی بالاتری دارند. هم چنین اگر بخواهید طراحی آسانسورتان را خودتان انجام دهید و سفارشی سازی کنید هزینه نیز اندکی بالاتر میرود. آسانسور هایی که به صورت اکسپوز طراحی شده اند که به اسم بالابر خانگی آن هارا میشناسیم از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند که متاسفانه ایمنی پایینی دارند.

ایمنی در آسانسورخانگی بدون چاله

به طور کلی با توجه به این که آسانسور یک سیستم حرکتی بوده و مسئله ارتفاع نیز در مورد آن مطرح است، می تواند خطرات جبران ناپذیری برای انسان داشته باشد. سیستم ترمز اضطراری یا پاراشوت یکی از اصلی ترین بخش های مرتبط با ایمنی آسانسور است که
وظیفه توقف کابین در سرعت های بالا را دارد. در حالت کلی زمانی که آسانسور به دلایل مختلف با سرعت بیش از حد بالا حرکت کند، پاراشوت موجب توقف آن می شود. نکته ی بسیار مهم در انتخاب و خرید آسانسور این است که باید از شرکت آسانسوری معتبر خرید کنید که علاوه بر تجربه ، دانش کافی نیز در رابطه با تکنولوژی روز داشته باشد.

نسل جدید آسانسورهای خانگی بدون چاله، بدون تخریب

شرکت فنی مهندسی پله نورد امن ایرانیان با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص خود که فارغ التحصیلان مهندسی مکانیک دانشگاه شریف هستند توانسته دانش و تجربه را در هم بیامیزد و آسانسوری امن و زیبا را به عنوان ویترین شیشه ای به منزل شما هدیه دهد. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از پیج اینستاگرام daya_homelift و luxlift.ir دیدن نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۰۸:۳۳

آپارتمان‌های قدیمی درتهران حدودا بین ۳و ۴ طبقه هستندکه اکثرا آسانسورندارندودرمحدوده فاطمی و بلوارکشاورز و دروازه شمیران‌ هستندو اکثرواحدها دراختیارمالک قدیمی‌هستندوبازسازی نشده وعمربالای ۲۵سال‌دارندوبعلت هزینه‌وتخریب‌‌وزمانبربودن‌اقدامی‌نکرده‌اند.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۲:۲۶

برای منازلی که راه پله رفت و برگشت به هم چسبیده و فضای خالی بین‌شون نیست چه تمهیداتی برای نصب آسانسورهای بدون چاله در نظر میگیرید ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۳:۰۰

امیدوارم قیمت هاتون مناسب باشه تا اکثر مردم استفاده کنند ! ای کاش یک قیمت کلی می‌دادید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۹:۰۸

امیدوارم خونه ای باشه که آسانسور هم باشی ما خونشم نداریم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۳:۵۲

سلام ما داریم خوبه روز به روز تنبل تر از دیروز میشیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۴:۳۴

اگر حداقل و حداکثر قیمت را بنویسید متشکر می شوم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۹ ۱۵:۱۸

خوبه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۷:۱۷

بحث تنبلی نیست ،حسین ،که نظر دادی گاهی فرد پیر و تانوان میشود و نیاز به آسانسور پیدا می کند .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۷:۵۳

سلام لطفا برای دو طبقه بفرمایید ی قیمت تقریبی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۸:۲۰

سلام لطفاً اطلاعات بیشتری در اختیار بگذارید تا در تصمیم گیری کمک کند مثل قیمت یا آدرس نمایشگاه محصولات و بحث گواهی ایمنی و غیره و یا آدرس شرکت...

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۸:۴۸

سلام عالی می باشد قیمت دوبلکس چند تمام میشود

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۸:۵۱

لطفا شماره تلفن بزارین که تماس بگیریم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۹:۳۷

احتمالا قیمت طوری بالا هست که نمیشه آنرا گفت مگر به مشتری واقعی که پولدار بشه خوب اینطوری هم یک فیلتر گذاشتن که فقط به مشتری واقعی جواب بدن

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۲۰:۱۱

سلام برا دو طبقه قیمت چند میشه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۲۰:۳۴

قیمت بدین

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۲۱:۳۴

بدون تخریب سقف برا طبقه دوم و سوم چطور میشه آسانسور نصب کرد؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۲۱:۴۵

سلام. لطفا در مورد حداقل و حداکثر ارتفاع این نوع آسانسور توضیح بدهید. و همچنین قیمت و شماره تماس.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۲۱:۵۳

درود,همانطور که عزیزان اشاره کردند,قیمت تقریبی آسانسور چقدراست ؟ممنون میشوم پاسخ صریح بدهید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۲۲:۰۴

سلام برای ۳ طبقه روی پیلوت و ۲ ایستگاه توقف مبلغ چقدر میشه؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۲۲:۱۷

با سلام.لطفا توضیح بدید که چطوری بدون تخریب این آسانسور درمثلا ۴ طبقه حرکت میکنه.قطعا تو پاگردها باید راهی ایجاد کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۲۲:۲۰

اولا چرا هیچ عکس و نقشه ای که بتوان نحوه نصب و کارکرد آنرا متوجه شد در مقاله نزدیدحتی یک نقاشی راهنما. دوما شما فرمودید ۷۰ در ۸۰ سانت فضا نیاز دارد از طرفی فرمودید حداکثر ۴ نفر ظرفیت دارد . در این فضا ۲ نفر هم بسختی قرار مگیرند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۲۳:۱۳

لطفاً قیمت هر مترمربع چند است

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۹ ۰۴:۰۹

سلام من الان ۳۲ سال مستآجرهستم خسته شدیم وصاحب ۳ فرزندهستم بخدادیگ نایی نداریم قیمت خونه هانجمی هستند ماک وضعمون زیرصفرچکارکنم بی سرپرست هستم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۹ ۰۳:۲۴

لطفا تلفن تماس و اسم شرکت معتبر را می خوام

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۰۸:۳۳

خیلی هم عالی لطفا شماره تماس بزارین

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۹ ۱۶:۰۹

کاش قیمت رو هم میزاستین

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۱۰:۳۵

سلام برایی یه طبقه چقدر قیمت مباشد یه شماره تماس بزارید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۱۰:۵۹

درود . لطفا حدود قیمت برای ساختمان ۴ طبقه بفرمایید .