• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061709945
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

برگزاری دوره‌های بازی‌سازی در مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری کرمانشاه

برگزاری دوره‌های بازی‌سازی در مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام دوره‌های رایگان بازی‌سازی در مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری استان خبر داد.

سیامک آزادی بازی سازی را قدم به دنیای کسب درآمد برای جوانان و نوجوانان دانست و با اشاره به ورود پارک علم و فناوری استان به این حوزه، گفت: مزیت این حوزه اتصال به بازارهای بین المللی و کسب درآمد ارزی است.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون برخی شرکتهای استان از کشورهای اروپایی و آمریکایی سفارش گیم و انیمیشن دارند، تصریح کرد: این بازار به شدت گسترده است و افرادی که در این حوزه دانش و مهارت کافی دارند، دغدغه شغل ندارند.

آزادی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری در این حوزه به مراتب کمتر از سایر حوزه‌ها است گفت: اگر در سایر بخش ها دو میلیارد تومان برای ایجاد شغل نیاز است، در حوزه گیم و انیمیشن با حدود ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان شغل ایجاد کرد.

آزادی گفت: جذابیت این حوزه باعث شده بسیاری از دانش آموختگان دانشگاهی ما هم تمایل داشته باشند در این حوزه ورود کرده و آموزش‌های لازم را ببینند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی بازی‌سازی در مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری استان، افزود: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت kti.ir مراجعه کنند.

آزادی گفت: دوره‌های رایگان بازی سازی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه( ۲۰ و ۲۱ شهریور) از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در برج فناوری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بنا داریم در مرکز گیم و انیمیشن ۵۰ نفر را در قالب ۲۰ گروه سازمان دهی کنیم تا هر کدام بتوانند تیم تخصصی خود را تشکیل داده و در بازه زمانی دو ساله بیش از ۳۰۰ نفر از استان کرمانشاه در این حوزه فعالیت کنند.

آزادی افزود: هرکدام از این افراد به مرور زمان و با انجام دادن پروژه های مختلف ارتقاء پیدا می‌کنند و محصولات و تولیدات خود را در بازارهای بین المللی با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha