• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403061709929
  • خبرنگار : 50649

اخبار کوتاه پلیس فارس؛

‌سارقان درون خودرو و کابل‌های برق متوقف شدند

‌سارقان درون خودرو و کابل‌های برق متوقف شدند

ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر دستگیری سارقان درون خودرو، کابل‌های برق و کولرهای گازی مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی شیراز امروز، ۱۷ شهریورماه از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۱۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح حوزه کلانتری ۱۸ ولیعصر(عج)، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

اسماعیل زراعتیان ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸ ولیعصر(عج) با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق را هنگام سرقت درون خودرو مشاهده و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۱ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، گفت: در بازرسی از وی دو عدد اهرم فلزی مخصوص تخریب قفل درب خودرو و تعداد ۱۷۰ عدد کلیدهای مختلف کشف شد.

وی با تصریح اینکه سارق تحویل پلیس آگاهی شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیاء با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید اجتناب کنند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیژن بارسالاری افزود: ماموران کلانتری ۱۲ حضرتی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه در این خصوص یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، وی را  دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون  تصریح کرد: متهم  در بازجویی‎‌های به عمل آمده به ۱۰  فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در خاتمه به نقش مشارکت‌های مردمی در برقراری نظم و امنیت اشاره و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق سامانه۱۱۰ به پلیس اطلاع دهد.

سارق به مرجع قضایی تحویل داده شد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد ازکشف کابل های برق مسروقه و دستگیری سارق با ۷ فقره سرقت خبر داد و گفت: مأموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت پراید بدون پلاک مشکوک و خودرو را جهت بازرسی توقیف کردند.

محسن لشکری ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، حدود ۱۰۰ متر کابل برق فشار قوی مسروقه کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه متهم در تحقیقات به ۷ فقره سرقت کابل‌های برق در سطح این شهرستان اعتراف کرد، گفت: سارق به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سارق کولرهای گازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با تلاش مأموران انتظامی، سارق کولرهای گازی با ۸ فقره سرقت دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف شد.

فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کولر گازی از اماکن خصوصی، ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری عامل یا  عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بررسی تخصصی صحنه‌های وقوع جرم، نشان از شگرد مشابه سارق در سرقت‌ها داشت که با ادامه اقدامات پلیسی، ماموران در این خصوص یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم که در کارنامه خود سوابق متعدد کیفری دارد، در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت کولر گازی و یک دستگاه موتور سیکلت و فروش آن‌ها اعتراف کرد.

آراوند از دستگیری مالخر و کشف اموال مسروقه خبر داد و افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و سارق و خریدار اموال مسروقه روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۵:۵۴

هردوتا سارق ومالخر را شایسته است سریعا اعدام نمایید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۰۱:۵۱

ایولا دمت گرم