• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403061709905
  • منبع : بازار

مدیرعامل شرکت مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

هدف از تغییر مدیران، ایجاد نشاط و استفاده از نگاه‌های نو در مخابرات است

هدف از تغییر مدیران، ایجاد نشاط و استفاده از نگاه‌های نو در مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، ایجاد شادابی و بروز خلاقیت های جدید و استفاده از نگاه های نو در مناسبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه آذربایجان غربی در آئین تودیع و معارفه مدیرمخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن تقدیر از اقدامات انجام گرفته در مخابرات این منطقه اظهار کرد: خوشبختانه ریل گذاری مناسب و خوبی در مخابرات منطقه آذربایجان غربی انجام گرفته و جهت دهی مثبتی به روند توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان داده شده است.

وی افزود: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران،  ایجاد شادابی و بروز خلاقیت های جدید و استفاده از نگاه های نو در مناسبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، ایجاد شادابی و بروز خلاقیت‌های جدید و استفاده از نگاه‌های نو در مناصبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، مهندس «مجید سلطانی» مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین تودیع و معارفه مدیرمخابرات منطقه آذربایجان غربی، با تقدیر از اقدامات انجام‌گرفته در مخابرات این منطقه، گفت: خوشبختانه ریل‌گذاری مناسب و خوبی در مخابرات منطقه آذربایجان غربی انجام گرفته و جهت‌دهی مثبتی به روند توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان داده شده است.

وی افزود: هدف از تغییرات مدیریتی در شرکت مخابرات ایران، ایجاد شادابی و بروز خلاقیت‌های جدید و استفاده از نگاه‌های نو در مناصبی است که طول دوران مدیریت در آن طولانی شده است.

مهندس سلطانی با تمجید از عملکرد مثبت «بهمن اسمعیل‌زاده» در مخابرات منطقه اردبیل، مدیریت وی در این استان را جهادی و موفق عنوان کرد.

وی افزود: امیدواریم روند این تحول‌آفرینی که آقای اسمعیل‌زاده در اردبیل پیش گرفته بودند در آذربایجان غربی نیز ادامه یابد، هرچند که با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی و مرزی این منطقه، رسیدن به شاخص‌های راضی‌کننده مستلزم کار و تلاش دو چندان است.

مهندس سلطانی با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری دولت‌ها با مخابرات برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ایران گفت: خوشبختانه آقای استاندار استانداران خوب و شاخص ایران است و موفقیت‌های شرکت مخابرات ایران در آذربایجان غربی به نگاه مثبت ایشان بازمی‌گردد.

وی با تأکید بر این‌که مخابرات همیشه در کنار مردم است، گفت: در همین زلزله اخیر خوی، همه شهادت می‌دهند که مخابرات به عنوان یک شرکت خصوصی، از نخستین دستگاه‌هایی بود که در کنار زلزله‌زدگان حاضر شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: شرکت مخابرات ایران سرمایه‌های بسیاری در استان‌ها از جمله در آذربایجان غربی دارد و امیدواریم مسؤولان دولتی از این سرمایه که متعلق به مردم است استفاده کافی را ببرند.

مهندس سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: من بر اساس گزارش‌های دقیق معتقدم که مشکلات مخابرات در حال حل‌شدن است و آینده بسیار روشن و بهتری در انتظار است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha