• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403061709840
  • خبرنگار : 50163

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس:

تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها ابهر باید نیازسنجی شود

تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها ابهر باید نیازسنجی شود
عکس تزئینی است

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس گفت: تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شرط لازم تحقق و موفقیت توسعه متوازن و اهداف هدایت تحصیلی است.

منصور علیمردانی امروز (شنبه، ۱۷ شهریور ماه) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آموزش‌ و پرورش ابهر، بیان کرد: آموزش و پرورش زمینه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌های یک جامعه پویاست.

وی با بیان اینکه اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروهای متخصص، دانشمند و آشنا به علوم جدید بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: باید درباره تربیت نسل آینده، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

او با اشاره به موضوع هدایت تحصیلی و سیاست سوق دادن دانش‌آموزان به سوی رشته‌های فنی، اظهار کرد: پس از نیازسنجی درباره تجهیزات مورد نیاز باید به جد پیگیر تامین تجهیزات دانش‌آموزان شهرستان از استان و وزارتخانه باشیم.

در ادامه جلسه، رئیس آموزش ‌و پرورش ابهر با اشاره به موفقیت‌های شهرستان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی در استان و کشور در سال‌های گذشته، به ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزش و پرورش برای مدیریت صحیح چالش‌های این مدیریت برای جذب نیروی انسانی، پیگیری ساخت فضاهای آموزشی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از ادوار گذشته و نحوه اجرای رتبه‌بندی به‌عنوان مطالبه بحق جامعه فرهنگی پرداخت.

مجید مرادی با بیان اهمیت مدیریت میدانی، تاکید کرد: در مدت حدود سه سال گذشته در مدارس شهری و روستایی برای شناسایی و احصای مشکلات و چالش‌های آموزشی و عمرانی حضور یافتیم که نتیجه این بازدیدها مدون شده، برخی رفع شده است و به‌تدریج برای رفع بقیه مشکلات اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات آموزش‌ و پرورش شهرستان در راستای اجرای پروژه مهر، افزود: اجرای موفق پروژه مهر موجب ارتقای مشارکت خانواده دانش‌آموزان در مسائل آموزش و پرورش خواهد شد. با همراهی، همکاری، وفاق و یکدلی عوامل و دست‌اندرکاران این پروژه ملی، زمینه بهینه و مطلوب بازگشایی مدارس در آغاز سال‌ تحصیلی برای دانش‌آموزان در شهرستان فراهم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha