• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403061709790
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رییس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

رییس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حکم رییس جهاددانشگاهی، دکتر صاحب سروش فر که پیش از این مسئولیت سرپرستی را برعهده داشت بعنوان رییس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی دکتر حسن مسلمی نائینی رییس این نهاد، دکتر صاحب سروش فر برای مدت دو سال به عنوان رییس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

دکتر نائینی در حکم ابلاغی ضمن تشکر از خدمات شایسته گذشته عنوان کرد: انتظار می رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت های معنویف مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای ان واحد در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

به گزارش ایسنا، دکتر صاحب سروش فر،  روز چهارشنبه  ۹ خردادماه ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی دکتر نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات سید داود موسویان رئیس سابق تقدیر شده بود.

‌ دکتر سروش فر با مدرک دکتری تخصصی  فیزیک پیش‌ از این به‌عنوان عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه یاسوج مشغول فعالیت بود.

مدیر امور فناوری، کارآفرینی و ارتباط با حوزه کاربرد دانشگاه یاسوج؛ دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویر احمد؛ مدیر دفتر استانداردسازی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه؛ عضو انجمن ریاضی آمریکا؛ عضو انجمن فیزیک اروپا؛ عضویت در انجمن فیزیک و نجوم ایران ازجمله سوابق سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد است.

وی انتخاب به‌عنوان داور نمونه انجمن فیزیک اروپا؛ پژوهشگر برتر استان و استاد نمونه آموزشی دانشگاه یاسوج و انتشار بیش از ۸۰ مقاله در مجلات و  کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و داوری بیش از ۱۲مجله معتبر بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۱۰:۵۲

جناب آقای دکتر صاحب سروش فر انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را به عنوان رئیس جهاددانشگاهی که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌های بر جسته آن برادر گرامی است تبریک عرض نموده؛ موفقیت و سربلندی