• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061709746
  • خبرنگار : 50037

اختصاص ۳۰ میلیارد اعتبار به حوزه آب شهرستان رزن در سال‌جاری

اختصاص ۳۰ میلیارد  اعتبار به حوزه آب شهرستان رزن در سال‌جاری

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب این شهرستان در سال جاری خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال‌جاری ۲۷ میلیارد تومان به حوزه آب این شهرستان اختصاص داده شده که به‌زودی با اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار دیگر از محل اعتبارات شهرستان این میزان اعتبار به ۳۰ میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.

وی گفت: در ۳۰ ماه گذشته اعتباری افزون‌بر ۳۲.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل استانی و شهرستانی به حوزه آب شهرستان اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: به‌طور قطع با چنین اعتبارات اختصاص یافته به حوزه آب شهرستان دیگر نباید هیچگونه مشکلی در این حوزه وجود داشته باشد و با پیگیری مدیر جدید امور آبفای رزن هر گونه مشکل در این حوزه باید مرتفع شود.

غفاری آثار در ادامه از آبرسانی ضربتی به روستای وهنده شهرستان رزن خبر داد و خاطر نشان کرد: یک حلقه چاه آب شرب دستی به عمق ۳۰ متر با اجرای لوله گذاری به طول ۵۰ متر با لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ میلیمتر و با اعتباری افزون بر ۴۰ میلیون تومان به صورت پمپاژ مستقیم به شبکه توزیع آب این روستا متصل شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این آب این روستا از طریق چاه مجتمع ماهنیان - امیرآباد تامین می‌شد، گفت: با توجه به نیاز آب روستا و افزایش مصرف آب در فصول گرم سال و جمعیت سیار روستا، با وارد مدار شدن این حلقه چاه مشکل کم آبی ساکنین وهنده، برطرف شد.

فرماندار رزن در ادامه تصریح کرد: از همه مدیران، کارشناسان و کارکنان و از همه اعضای شوراها و شهرداران در راستای اجرای سیاست‌های دولت و نظام در چارچوب قانون که منافع مردم و نظام را تامین کند حمایت و دفاع می‌کنم، ولی اگر تخلف، قصور و یا احیانا درگیر مفسده و تخلف شوند اولین فردی که با فرد خاطی برخورد خواهد کرد به‌طور قطع خود بنده خواهم بود.

غفاری‌آثار اظهار کرد: متاسفانه شخصی مرتکب حواشی شده است که پرونده وی از طریق دستگاه‌های نظارتی و قضایی در حال پیگیری است و درصورت محکومیت ایشان، برخورد جدی با فرد متخلف خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha