• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403061709560
  • خبرنگار : 50187

مئدیرکل ستاد اجرائی اعلام کرد

اعزام ۶۲۶ زائراولی استان کرمان به کربلای معلی

اعزام ۶۲۶ زائراولی استان کرمان به کربلای معلی

ایسنا/کرمان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کرمان گفت: در قالب پویش «برکت‌الحسین» ۶۲۶ زائراولی استان کرمان از مناطق کم‌برخودار به عتبات عالیات اعزام شدند.

محمدعلی روح‌اللهی امروز ۱۷ شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش عملکرد یک ماه گذشته ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان اظهار کرد: در حدود یک ماه و نیم گذشته پنج پویش در راستای کمک به محرومان استان برگزار شد که خیرات و برکات خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در اولین اقدام پویش برکت‌الحسین(علیه السلام) بنیاد برکت همزمان با سراسر کشور در استان کرمان نیز برگزار شد و در قالب این پویش زائراولی‌های مناطق کم‌برخوردار به کربلا اعزام شدند.

روح‌اللهی گفت: در این پویش تعداد ۹۶ نفر با هزینه کامل بنیاد برکت، ۲۶۰ نفر به صورت کمک هزینه‌ای و پرداخت هر نفر ۳۵ میلیون ریال و ۲۷۰ نفر با پرداخت تسهیلات هفت میلیون تومانی به عتبات عالیات مشرف شده و در مجموع حدود ۳۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای برگزاری پویش برکت‌الحسین (علیه السلام) و اعزام زائراولی‌های استان کرمان به کربلا هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان بیان کرد: در ایام اربعین حسینی نیز تعدادی از مواکبی که در کرمان راه‌اندازی شد، توسط بنیاد برکت حمایت شد و یکسری مواد غذایی موردنیاز برای پذیرایی از عزاداران تامین شد که ارزش ریالی آن حدود ۳۱۵ میلیون تومان است.

وی با اشاره به توزیع ۲۳۵ دستگاه وسیله سرمایشی بین نیازمندان استان کرمان در قالب پویش «نسیم برکت» افزود: برای این پویش مبلغ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان هزینه شده که حدود ۴۷۰ میلیون تومان آن توسط گروه‌های جهادی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان، خیریه‌ها و فعالان اجتماعی جمع‌آوری و این وسایل سرمایشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان توزیع شده است.

روح‌اللهی در پایان گفت: مسابقات فوتبال خیابانی جام برکت نیز در راستای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین نسل جوان جامعه برگزار شده و ۱۰۰ تیم از سراسر استان کرمان ثبت‌نام و شرکت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha