• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403061709365
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

۲۷۰۰ دانش آموز و دانشجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج چشم انتظار خیرین

۲۷۰۰ دانش آموز و دانشجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج چشم انتظار خیرین

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیته امدادمنطقه یک یاسوج از برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به ۲۷۰۰دانش آموز و دانشجوی این اداره خبر داد.

«مصیب حیدری» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: براساس تکلیف هر ساله، کمیته امداد در آستانه آغاز سال تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان یتیم و بی بضاعت، جشن عاطفه ها را با مشارکت آموزش و پرروش، صدا و سیما، بسیج و همراهی مردم نوعدوست برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها فرصتی برای تقسیم مهربانی بین هم نوعان نیازمند است، اظهارکرد: امسال نیز در کهگیلویه و بویراحمد، همانند سال های گذشته و همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها با عنوان"پویش مشق همدل" در آستانه سال تحصیلی جدید از ۲۲ شهریور ماه با دایر شدن پایگاههای ثابت و سیار در سطح شهرها به مدت یک هفته و همچنین در مصلاهای نمازجمعه برای کمک به تحصیل دانش آموزان یتیم و نیازمند برگزار می شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه ها هفتم مهرماه در مدارس استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس استان کمک های جمع آوری شده بین خانواده های دانش آموزان یتیم و نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می شود.

حیدری تصریح کرد: بیش از ۲۷۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش این اداره، در سال تحصیلی جدید چشم انتظار کمک‌های خیران در جشن عاطفه‌های امسال هستند.

وی ادامه داد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها با مشارکت و مساعدت مردم خیر و نیکوکار و حتی دانش آموزان استان می توانند در این امر خیر یاریگر کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان نیازمند باشند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج بیان کرد: مردم نیک‌اندیش علاوه بر اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی به‌صورت حضوری در پایگاه‌های این نهاد و مدارس، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۲۵۹۹۳۳۶۰۰۱و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ و سامانه پیامکی #۳*۵*۰۷۴۱*۸۸۷۷* برای کمک‌رسانی به نیازمندان این نهاد اهداء کنند.

در حال حاضر بیش از ۴۷۳۰ خانوار با جمعیتی بالغ‌بر ۱۳ هزار نفر، تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha