• جمعه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403061609216
  • خبرنگار : 50593

امام جمعه موقت ساری:

عزت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی باید حفظ شود

عزت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی باید حفظ شود

ایسنا/مازندران امام جمعه موقت ساری از رئیس جمهور درخواست کرد تا عزت جمهوری اسلامی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حفظ کند.

حجت الاسلام سید حسین شفیعی دارابی ۱۶ شهریور در نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران ضمن دعوت به تقوای الهی اظهار کرد: ان شالله دعاهای ما مستجاب و زمینه بهره‌گیری از تقوا در زندگی نشان داده شود.

وی به بازگویی اتفاقات منطقه و استان مازندران پرداخت و گفت: دو ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشته‌ایم؛ در سراسر جهان تشیّع مجالس متعدد برگزار شد از همه بانیان این اقدامات معنوی قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام شفیعی دارابی ضمن گرامیداشت ماه ربیع الاول، افزود: ماه ربیع الاول بهار ماه‌هاست در این ماه ذخایر برکات خداوند بر زمین فرود آمده است. در این ماه حوادث متعددی از جمله لیله المبیت، هجرت نبوی، وفات حضرت سکینه، شهادت امام حسن عسکری، آغاز امامت حضرت مهدی، ازدواج پیامبر و ولادت امام جعفر صادق (ع) است که لازم است از این ماه بیشتر بهره‌مند شویم.

امام جمعه موقت ساری به آغاز بکار دولت چهاردهم اشاره کرد و افزود: بسیاری از بدخواهان پیگیر بودند تا انتخابات به سمت فتنه برود اما با تدابیر درست و کمک مردم انتخابات خوبی برگزار شد و دشمن در اجرای ترفندهای خود ناکام ماند.

خطیب نماز جمعه ساری با قدردانی از رئیس جمهور از اینکه اولین سفر استانی را از حرم امام رضا (ع) شروع کرد، یادآور شد: رئیس جمهور دو وزیر مازندرانی انتخاب کردند و ما این انتخاب را برای توسعه و حل برخی مشکلات استان نقطه مثبت می‌دانیم.

این مسئول با اعلام اینکه از رئیس جمهور انتظار داریم تا از عزت مردم ایران در جوامع ملی و بین‌المللی صیانت کند، خاطرنشان کرد: از دکتر پزشکیان می‌خواهیم که پناه مردم منطقه باشد و برای تحقق شعارهای انتخاباتی خود تلاش کند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی خطاب به دکتر پزشکیان تصریح کرد: برخی رئیس جمهورها در گذشته نمک نشناسی کردند، مبادا خناسان شما را در مسیری قرار دهند که گذشتگان را به بیراهه بردند؛ لازم است رئیس جمهور مقلد رهبری باشد.

وی افزود: مبادا وفاق ملی به شکاف ملی تبدیل شود زیرا برخی در حال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه سال تحصیلی جدید شروع می‌شود و لازم است برنامه ریزی درستی در این زمینه انجام شود، گفت: حل مشکلات متعدد کشاورزان، باغداران، گندمکاران، صنعتگران در مازندران باید حل شود و صنایع تبدیلی در مازندران مستقر شود.

این مسئول با بیان اینکه ۲۸ استان کشور رشد چشمگیری داشتند، خاطرنشان کرد: برخی مشکلات عمرانی متعددی در استان داریم که باید حل شود.

حجت الاسلام شفیعی به ۱۷ شهریور که برگی از تاریخ انقلاب است اشاره کرد و گفت: بعد از ۱۷ شهریور انقلاب رشد پیدا کرد و این روز باید گرامی داشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha