• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403061508965
  • خبرنگار : 50176

بهرامی:

شرایط جوی و بدشانسی مانع کسب طلای باجولوند شد

شرایط جوی و بدشانسی مانع کسب طلای باجولوند شد

ایسنا/لرستان مربی تیم ملی نابینایان و کم‌بینایان گفت: شرایط جوی و بدشانسی مانع کسب طلای باجولوند در مسابقات پارالمپیک فرانسه شد.

مصطفی بهرامی که در فرانسه حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص شرایط تیم ملی و سطح این مسابقات گفت: در کل ورزشکاران تیم ملی نتایج بسیار خوبی را در مسابقات پارالمپیک فرانسه تا این لحظه رقم زده‌اند.

وی با بیان اینکه کسب مدال در مسابقات این‌چنینی و در سطح پارالمپیک بسیار سخت است، در خصوص کسب مدال نقره‌ی حسن باجولوند بیان کرد: حسن با توجه به این‌که نابینا بود با رنک ۴ به مسابقات اعزام شد و کسب مدال نیز برای وی متصور نبودند.

این مربی تیم ملی با تاکید بر اینکه حسن دست به کار بزرگی زده و کسب این مدال ارزشمند و جای بسیار خوشحالی برای ملت ایران دارد، اظهار کرد:  اگر بدشانسی نمی‌آورد قطعاً مدال طلای مسابقات بر گردن وی بود.

بهرامی صحبت‌هایش را این چنین ادامه داد که شرایط جوی نیز در نرسیدن باجولوند به مدال طلای این مسابقات تاثیرگذار بود، افزود: ورزشکارانی که هم در این مسابقات شرکت کرده بودند اکثراً اروپایی بودند و با این شرایط جوی آشنا بودند.

وی ادامه داد: حسن بهترین نتیجه خود را در این مسابقات کسب کرد چرا که حتی در تمرین نیز این رکورد را نزده بود.

این مربی تیم ملی با بیان اینکه سطح مسابقات پارالمپیک بسیار بالاست در خصوص عملکرد علیپور نیز گفت: امیرحسین عملکرد بسیار عالی از خود نشان داد و نتیجه عالی گرفت.

بهرامی اظهار کرد: این ورزشکار سه بار نیز رکورد آسیا را زده است. در طول امسال سه بار مسابقه داشته و در هر مسابقه چه آسیایی، جهانی ژاپن و پارالمپیک همیشه هم ارتقا رکورد داشته است.

وی گفت: علیپور ورزشکار بسیار مستعدی است و امیدواریم در پارالمپیک بعدی نیز کسب مدال کند.

بهرامی افزود: در بخش نابینایان و کم بینایان مدال‌های خوبی کسب کرده‌ایم و امیدواریم ادامه‌دار باشد. امشب نیز دو نماینده داریم که امیدواریم افتخارآفرینی کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولین توجه ویژه‌ای به ورزشکاران پارالمپیکی داشته باشند و به ما کمک کنند تا امکانات و شرایط خوبی برای حضور در مسابقات داشته باشیم و افرادی مانند امیرحسین علیپور را شناسایی و تربیت کنیم تا در آینده برای تیم ملی افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha