• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403061508959
  • خبرنگار : 50040

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد

تامین ۶۸ هزار کیسه آرد مازاد برای نانوایی های گیلان در پیک سفرها

تامین ۶۸ هزار کیسه آرد مازاد برای نانوایی های گیلان در پیک سفرها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به تخصیص ۶۸ هزار کیسه آرد مازاد در استان همزمان با پیک سفرها، گفت: در تامین مرغ و گوشت قرمز کمبود نداریم.

صالح محمدی امروز، ۱۵ شهریورماه در جلسه فوق العاده خدمات سفر، تنظیم بازار و شورای ترافیک استان گیلان، با اشاره به افزایش ورود گردشگران به استان طی پنج روز گذشته و لزوم تامین کالاهای پرمصرف، اظهار کرد: با همکاری شرکت بازرگانی دولتی، سهمیه ۳۵ هزار کیسه ای آرد مناسبتی را شارژ کردیم.

وی سهمیه آرد شهریورماه را ۲۴ هزار تن دانست که بارگذاری شده و عنوان کرد: این سهمیه از ۲۵ مردادماه تا ۱۰ شهریورماه در بین واحدهای خبازی توزیع شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از فرمانداران خواست جهت تامین آرد مورد نیاز شهرستان مربوطه اقدام کنند و افزود: ۳۳ هزار کیسه آرد ترمیمی معادل ۱۳۲۰ تن نیز در بین واحدهای خبازی توزیع شده است.

محمدی با اشاره به اخذ مجوز شرکت پشتیبانی امور دام جهت تامین ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سال جاری، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰۰ تن را در بین شهرستان ها توزیع کردیم.

وی از توزیع روزانه ۳۴۸ تنی مرغ گرم در استان خبر داد و بیان کرد: مشکلی برای تامین مرغ استان نداریم و مرغ مورد نیاز در پیک مسافرت نیز پیش بینی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان هم‌چنین از تامین گوشت قرمز گرم و منجمد نیز خبر داد و تاکید کرد: از ابتدای سال ۳۰۰ تن گوشت منجمد را با قیمت ۳۱۰ هزار تومان توزیع کردیم؛ از تیرماه نیز شاهد توزیع ۱۲۵ تن گوشت گرم وارداتی با قیمت ۳۱۰ هزار تومان از طریق چهار واحد بسته بندی هستیم.

تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز، با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در کالاهای پرمصرف استان نداریم، اضافه کرد: آرد مناسبتی در بین واحدهای خبازی توزیع شده و نانوایی ها اجازه تعطیلی خودسرانه را ندارند.

وی از عدم افزایش قیمت اقلام به ویژه کالاهای اساسی در استان طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: بازرسی ها را تشدید کردیم و ۴۰ اکیپ گشت به صورت آماده باش در حال رسیدگی به شکایات مردمی هستند.

مدیرکل صمت گیلان با اشاره به ثبت ۲۰۰ فقره شکایت مردمی طی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ فعال بوده و مردم می توانند هرگونه گرانفروشی را گزارش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha