• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403061508936
  • خبرنگار : 50136

استاندار آذربایجان‌غربی:

سرمایه گذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی مورد توجه قرار گیرد

سرمایه گذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در روستاهای استان، گفت: یکی از سیاست‌های دولت، تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاهاست که این امر با فراهم سازی زیرساختها، تامین مسکن و اشتغال، ارائه خدمات ارتباطی و اینترنت، درمانی و بهداشتی و ... در مناطق روستایی مهیا خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان، ۱۵ شهریورماه در جمع مردم بخش نازلو ارومیه در مسجد روستای علی بیگلو، با اشاره به تصمیم گیری درخصوص نیازهای مردم در شورای برنامه ریزی استان، افزود: در سفرهای شهرستانی از نزدیک مشکلات مردم بررسی شده و درباره اولویت‌هایی چون ساخت مدرسه، ورزشگاه و ... به عنوان مطالبات مردم منطقه، تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی هم‌چنین با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات مردم توسط دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی در کنار هم باشند، قطعاً پیشرفت کارها بیشتر و سریع‌تر خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی به اختصاص اعتبارات ویژه و کمکهای مالی در سه سال گذشته به استان به خصوص در سفر رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی نیز اشاره کرد و افزود: در این مدت بیش از یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان اضافه شده و تعداد زیادی درمانگاه، خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت در مناطق مختلف استان احداث و به بهره برداری رسید.

معتمدیان هم‌چنین با بیان اینکه تصمیم گیری ها بر مبنای برقراری عدالت در سطح استان بوده، اضافه کرد: یکی از اقدامات بسیار موثر در دولت سیزدهم، همکاری و هم افزایی مردم، نمایندگان مجلس و دولت در راستای توسعه و اتمام پروژه های نیمه تمام استان بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در قالب نهضت گازرسانی، اکثر روستاهای استان امروز از نعمت گاز بهره مند شده اند، افزود: با اهتمام شرکتهای خدمات رسان برق، آب و مخابرات در دولت سیزدهم، شاهد دستاوردهای بزرگی در خدمات رسانی به مردم در این حوزه ها هستیم.

استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت برخورداری مردم روستاها و مناطق دورافتاده استان از نعمت آب بهداشتی و سالم نیز اشاره کرد و یادآور شد: با همکاری نمایندگان مجلس و دولت و با استفاده از منابع ملی و استانی و ظرفیت نهادهای حاکمیتی، در سه سال گذشته در مسیر تامین مطالبات مردم استان گام های بلندی برداشته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha