• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403061508891
  • خبرنگار : 30147

شهردار مطرح کرد

سهم کودکان شهر کلات تنها یک مجموعه بازی

سهم کودکان شهر کلات تنها یک مجموعه بازی

ایسنا/خراسان رضوی شهردار کلات گفت: گرچه کودکان شهر کلات تنها یک مجموعه بازی دارند اما در سیلاب‌های اخیر به آن خسارت جدی وارد شده بود که به زودی بازسازی و مرمت آن انجام می‌شود.

جواد فرزین پور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه قبل از سیلاب این تنها مجموعه بازی کودکان بوده که به دلیل سیلاب خسارت‌هایی به آن وارد شد، افزود: تمام تلاش خود را راستای رفاه حال شهروندان به خصوص شادی و نشاط کودکان به کار گرفته‌ایم.

وی توسعه زیرساخت‌های شهر را از اولویت‌های مدیریت شهری کلات دانست و بیان کرد: شهرداری در راستای رفاه و آرامش شهروندان و ایجاد فضای مناسب بازی برای کودکان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

شهردار کلات کمبود اعتبار و امکانات را از مشکلات شهرداری این شهر دانست و افزود: قطعاً با تخصیص اعتبارات، تجهیزات و ماشین‌آلات بیشتر خدمات‌دهی به شهروندان از سرعت بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن منطقه و حضور گردشگران و مسافران بسیار در شهرستان کلات نیازمند تأمین زیرساخت‌های بهتری هستیم.

شهردار کلات با اشاره به اینکه هرچند از ابتدای دوره ششم شورای شهر تاکنون اقدامات بسیاری در راستای رفاه شهروندان انجام شده اما هنوز رضایت‌بخش نیست، گفت: شهرداری کلات به بیش از ۸۰۰۰ نفر خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها همه ساله برای توسعه معابر برنامه‌ها و وظایفی دارند که در همین راستا توسط شورای اسلامی شهر مشکلات معابر احصاء و اقداماتی به تصویب رسید.

فرزین پور خاطرنشان کرد: در این خصوص حدود ۴۰ تا ۴۵ روز به صورت دستی آسفالت معابر که در گذشته توسط شرکت‌های خدماتی کنده کاری‌هایی انجام شده و نیاز به لکه‌گیری و برخی نقاط روکش آسفالت داشتند انجام شد.

وی گفت: چون شرکت گاز استان برای گازرسانی به روستاهای ضلع شرقی شهر کلات حفاری را در خیابان انجام دادند به محض اتمام حفاری‌ها و تحویل کار به شهرداری برنامه روکش آسفالت را خواهیم داشت.

شهردار کلات افزود: علیرغم اینکه شهر کلات تا ابتدای دوره ششم فقط یک پارک به نام لاله‌های انقلاب داشت ولی با توجه به مصوبات شورای شهر پارک خطی شهید کاظمی نیز احداث و به بهره‌برداری رسید

وی اظهار کرد: برای تجهیز و مرمت وضع موجود پارک لاله‌های انقلاب نیز اقداماتی انجام شده که ارتقاء روشنایی، مرمت کف پوش‌های مجموعه بازی، مرمت سرویس بهداشتی و وضوخانه و... از آن جمله بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha