• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403061508867
  • خبرنگار : 50560

برگزاری اردوی جهادی با حضور ۷۰ دندانپزشک در قزوین 

برگزاری اردوی جهادی با حضور ۷۰ دندانپزشک در قزوین 

ایسنا/قزوین مدیر گروه جهادی شهید هدایت گفت: بالغ بر ۷۰ جهادگر حوزه درمان در قزوین حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود در سه روز بتوانیم به ۶۰۰ نفر از مددجویان قزوینی خدمات دندانپزشکی ارائه دهیم که هزینه‌های آن بالغ بر ۶ میلیارد تومان برآورد می‌شود. 

دکتر محمد صفی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گروه شهید هدایت از سال ۹۵ فعالیت جهادی خود را از مناطق محروم شروع کرد و به ۱۷ استان مناطق محروم خدمات درمانی در حوزه دهان و دندان ارائه کرده است. 

وی افزود: با توجه به همکاری بنیاد علوی در استان قزوین، از ما درخواست شد که این اردوی جهادی نیز در استان قزوین برگزار شود.

مدیر گروه جهادی شهید هدایت اظهار کرد: بالغ بر ۷۰ جهادگر حوزه درمان در قزوین حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود در این سه روز (۱۴، ۱۵ و ۱۶ شهریور) بتوانیم به ۶۰۰ نفر از مددجویان قزوینی خدمات دندانپزشکی ارائه دهیم که نزدیک بر ۶ میلیارد تومان برآورد هزینه‌های آن می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: دندانپزشکی هزینه‌های بالایی دارد و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، درمان مشکلات دهان و دندان از سبد هزینه بسیاری از خانوارها خارج شده است، در راستای کمک به همنوع و رسالت اجتماعی‌ که بسیاری از اعضای تیم شهید هدایت داشتند، تصمیم به برگزاری این اردوهای جهادی گرفتیم. 

صفی‌خانی اظهار کرد: با توجه به جلساتی که برای حضور ما در قزوین برگزار شد، خوشبختانه مسئولان قزوینی از این طرح بسیار حمایت کردند و پای کار بودند و امیدواریم که مجدداً بتوانیم در این استان حضور داشته باشیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۰۵:۳۱

سلام.بسیار کار پسندیده ای هست اما قید نشده این خدمات دهان و دندان چی هست کشیدن دندانه پر کردن دندان عاریه هست ایمپلنت هست البته در مبلغ ذکر شده غلو شده برای هر نفر ده ملیون در نظر گرفته شده میتواند صد نفر کشیدن دندان باشد اینکه هزینه ده میلیونی ندارد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۵:۰۸

مکان و زمان طرح در کدام منطقه از استان است .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۹:۵۹

سلام به عزیزان بزرگوارلطف می کنزد بفرمایید این جهادبرای قشرضعیف چرا به خانمهای سرپرست خانواده که عضو بهزیستی م اطلاع رسانی نشده

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۵:۴۱

چرا کسی به فکر اقشار کم درامد و کارگر مثل امثال من که هم مستاجر هستن هم بیمار خاص دارن که تو هزینه درمانشون ماندن جایی نیست حداقل نیم بها دندان هامون رو درست کنیم ما که داریم عذاب مریض رو تحمل میکنیم دیگه دندان درد رو حداقل کمتر تحمل کنیم