• پنجشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403061508824
  • خبرنگار : 50976

استاندار فارس:

تمام مسئولان فارس برای اجرای ۸۷ پروژه توسعه‌ای هم قسم شده‌اند

تمام مسئولان فارس برای اجرای ۸۷ پروژه توسعه‌ای هم قسم شده‌اند

ایسنا/فارس استاندار فارس از امضای میثاق‌نامه‌ای توسط مسئولان قضایی، نظامی، انتظامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای اجرای ۸۷ پروژه توسعه‌ای در استان خبر داد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۵ شهریورماه در مراسم افتتاحیه فاز دوم و سوم بزرگراه شهید آیت‌الله رئیسی و همچنین تعدادی از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرداری شیراز که با حضور وزیر کشور در شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در آبان‌ماه برگزار خواهد شد که از وزیر کشور برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به زودی دست‌اندرکاران کنگره مذکور به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند، به اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز اشاره و از زحمات مسئولان شهری قدردانی کرد و افزود: انصافاً مدیریت شهری شیراز با همراهی و همکاری خود، کمک به پیشرفت و توسعه همه جانبه‌ شیراز کرده‌اند.

ایمانیه با تأکید بر اینکه شیراز در تمام جوانب توسعه پیدا می‌کند، گفت: میثاق‌نامه‌ای توسط نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در حال امضا کردن است که در آن مسئولان استان فارس اعم از مسئولان قوه قضائیه، فرماندهان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی استان، ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی و ۵ نماینده مردم در مجلس خبرگان برای اجرای ۸۷ پروژه توسعه‌ای استان هم قسم شده‌اند تا توسعه استان را در تمام جوانب رقم بزنند البته برخی از این پروژه‌ها هم شروع شده است.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه تلاش مدیریت شهری باعث ایجاد اشتغال جمعی از جوانان این دیار شده است، از تمام مسئولان استان فارس خواست تا برای خدمت به مردم و رفع مشکلات موجود هم قسم شوند تا شاهد توسعه همه جانبه استان باشیم.

وی در ادامه همچنین به اقدامات آبرسانی به روستاهایی که دچار تنش آبی هستند، اشاره کرد و افزود: یک هزار روستای استان فارس دچار تنش آبی بود که با تانکر به آنان آبرسانی می‌شد اما با همکاری آبفا شیراز و استان و همچنین بسیج سازندگی مشکلات آبرسانی ۴۰۰ روستای استان برطرف شده و مشکلات آبرسانی ۳۰۰ روستای دیگر هم تا آخر سال جاری حل خواهد شد که تمام این اقدامات نشان دهنده عزم همه جانبه استان برای رفع مشکلات مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۱۵:۴۳

شیراز پایتخت تاریخی ایران است