• چهارشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403061408607
  • منبع : نمایندگی گیلان

استاندار گیلان:

هیچ نانوایی در گیلان تعطیل نیست

هیچ نانوایی در گیلان تعطیل نیست

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه کمبودی در توزیع آرد و عرضه نان وجود ندارد، گفت: آرد به اندازه کافی در استان وجود دارد و هیچ نانوایی در این چند روز تعطیل نیست.

اسدالله عباسی امشب، ۱۴ شهریورماه در حاشیه بازدید میدانی از جایگاه‌های سوخت استان گیلان، با بیان اینکه جایگاه‌های استان مشکل تامین سوخت ندارند، اظهار کرد: علیرغم ورود ۳۰۰ هزار خودرو به گیلان در چند روز گذشته، هیچ مشکل در تامین سوخت نداریم.

وی با بیان اینکه در برخی از جایگاه های سوخت شاهد تشکیل صف و ازدحام خودروها هستیم، افزود: از مردم درخواست داریم برای ورود به جایگاه‌های سوخت عجله نکنند تا شاهد ترافیک در این جایگاه‌ها نباشیم؛ هم استانی ها نیز در تعطیلات پایان هفته از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

استاندار گیلان ورود این تعداد از مسافران را در پنج سال گذشته بی سابقه دانست و تصریح کرد: ازدحام خودروها را در پمپ بنزین‌ها به همین دلیل است.

عباسی درخصوص وضعیت پخت نان در نانوایی‌های استان نیز، گفت: آرد به اندازه کافی در استان وجود دارد و هیچ نانوایی تعطیل نیست و نظارت بر نانوایی‌ها هم به صورت مستمر در حال انجام است.

وی همچنین از توزیع روزانه ۳۵۰ تن مرغ در استان خبر داد و عنوان کرد: کمبودی در این زمینه نیز وجود ندارد و به اندازه کافی مرغ و سایر اقلام مورد نیاز روزانه ذخیره داریم و عرضه هم به تناسب نیاز است.

استاندار از مسافران خواست در سواحل تذکرات ناجیان غریق و عوامل امدادی را جدی گرفته و در مناطق پرخطر شنا نکنند و متذکر شد: مسافران در شب وارد آب دریا به ویژه در مناطقپرخطر نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۳:۲۹

سلام وقت خوش همین الان مجبور به پارک خودرو در خیابان شدم‌چون در شهرستان های لنگرود و چاف و‌ چمخاله ، سه جایگاه به دلیل نداشتن بنزین تعطیل بودند و دو جایگاه هم صف حدودا “ یک کیلومتری داشتند که معلوم نبود بنزین به خودروهای منتظر در صف برسد.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۲۱:۳۲

من خودم نانوایی دارم الان چند روزه مشکل آرد داریم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۰۶:۱۶

من نانوا هستم و کمتر از یک پنجم آرد مورد نیازم بهم آرد میدن و روزی کلا سه ساعت امکان پخت دارم آقای استاندار بهتون خبر اشتباه دادن