• چهارشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403061408324
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

جان فشانی سربازان حریم امنیت کشور ستودنی است

جان فشانی سربازان حریم امنیت کشور ستودنی است

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه «فرشید میریان»، که حین کنترل و پایش نوار مرزی به شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان آمده است:

بسمه رب الشهدا و الصدیقین

 وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

خبر شهادت فرزند دیگری از لرستان، از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز که امروز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بسیار جانسوز و غم‌انگیز بود.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه «فرشید میریان» به خانواده معظم و مردم شهیدپرور استان لرستان به ویژه مردم شهرستان نورآباد، علو درجات را برای این شهید والامقام و صبر و سلامتی را برای کلیه بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان در پایان از عموم مردم شهیدپرور استان لرستان به ویژه شهرستان نورآباد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد که در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید میریان شرکت کنند.

سرباز وظیفه «فرشید میریان» از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز بود که امروز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 پیکر شهید مرزبان میریان امروز، چهارشنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۶ الی ۱۸ بعدازظهر در گلزار شهدای نورآباد تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha