• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403061308240
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه لرستان خواستار شد:

گسترش زیرساخت‌های ورزش دانشجویی براساس بهره‌مندی از ظرفیت‌ هیئت‌های ورزشی

گسترش زیرساخت‌های ورزش دانشجویی براساس بهره‌مندی از ظرفیت‌ هیئت‌های ورزشی

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان خواستار گسترش زیرساخت‌های ورزش دانشجویی براساس بهره‌مندی از ظرفیت‌ هیئت‌های ورزشی استان شد.

علی نظری امروز سیزدهم شهریور در مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و هیئت وزنه‌برداری استان در سخنانی خواهان تقویت و گسترش ورزش‌های محلی و بومی در استان و احیای این ورزش‌ها شد.

وی تصریح کرد: همکاری ببین دانشگاه لرستان و هیئت‌های ورزشی در راستای احیای ورزش‌های محلی و بومی گسترش یابد.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد: تقویت ورزش و تندرستی در جامعه از جمله مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت کشور برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی تصریح کرد: باید ورزش به ویژه ورزش در سطح جوانان و دانشجویان را گسترش داد تا جامعه روز به روز سالم‌تر و بانشاط‌تر شود و بتواند با قدرت در برابر آسیب‌های اجتماعی، ایستادگی کند.

او در بخش دیگری از سخنانش خواستار گسترش زیرساخت‌های ورزش دانشجویی براساس بهره‌مندی از ظرفیت‌ هیئت‌های ورزشی استان شد.

در این نشست، سیدعلی شاهرخی، رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان گفت: استان از ظرفیت‌های مهم ‌ورزشی در وزنه‌برداری است اما رشد استعدادها مستلزم تقویت زیرساخت‌های این ورزش با رویکردهای علمی است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان یادآور شد: بایستی تلاش کرد زیرساخت، سرمایه‌گذاری و استعدادیابی را گسترش داد که این مهم، برپایه مزیت‌های ورزشی استان باشد.

شاهرخی اظهار کرد: باید از رویکردهای علمی دانشگاهی لرستان و ظرفیت‌های نخبگان استان بهره گرفت.

در این نشست، رئیس دانشگاه لرستان به رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان دستور داد مفاد تفاهم‌نامه مذکور به صورت کامل اجرا شود.

علی نظری در ادامه بیان کرد: لرستان این همه استعداد ورزشی دارد ولی متاسفانه آنچنان که باید و شاید در سطوح بالا موفقیت گسترده ندارد که باید زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با رویکردهای علمی و دانشگاهی را در این استان، ارتقاء داد.

در این نشست، دکتر محسن اقبالی، رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان نیز گزارشی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده دانشگاه لرستان در حوزه ورزش و تندرستی برای گسترش همکاری‌های دو و چندجانبه با سازمان‌ها و ادارات با هدف کمک به ورزش استان و ارتقای زیرساخت‌های ورزش دانشجویی ارائه کرد.

همچنین، ابراهیم علی‌پناهی، عضو هیئت وزنه‌برداری استان لرستان و مدیرکل پست استان و محمود بیرانوند، رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان خرم‌آباد نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادات خویش برای گسترش همکاری هیئت با دانشگاه لرستان را بیان کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha