• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403061308035
  • خبرنگار : 71516

جهاد اسلامی: گسترش کنترل اشغالگران بر کرانه باختری توهم است

جهاد اسلامی: گسترش کنترل اشغالگران بر کرانه باختری توهم است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد مقاومت همانطور که در غزه تسلیم اشغالگران نمی‌شود در کرانه باختری نیز تسلیم نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد: کابینه جنایتکار بنیامین نتانیاهو اگر فکر می‌کند می‌تواند طرح خود را برای گسترش کنترل بر کرانه باختری اشغالی اجرا و راه را برای ساخت کنیسه بر روی ویرانه‌های مسجد الاقصی هموار کند، در توهم به سر می‌برد. همانطور که مقاومت در غزه حاضر به تسلیم شدن در برابر اشغالگران نیست، در کرانه باختری نیز تسلیم نخواهد شد. اصرار نتانیاهو و اعضای کابینه وی بر ارائه کرانه باختری به عنوان بخشی از نقشه رژیم قبل و بعد از نبرد طوفان الاقصی، گواه این است که این تجاوز بخشی از یک برنامه از پیش آماده شده است.

بنیامین نتانیاهو در جریان کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه شب خود نقشه‌ای را از فلسطین اشغالی و محور فیلادلفیا به تصویر کشید که در آن کرانه باختری اشغالی در قلمرو جعلی رژیم صهیونیستی در نظر گرفته شده بود.

طبق گزارش سما، در این بیانیه آمده است: مواضع نتانیاهو در مورد آتش بس، تلاشی آشکار برای اتلاف وقت و شرط بندی روی تحولات در دولت آمریکا برای اشغال مجدد غزه و تصویب طرح تصرف کرانه باختری است. ما از تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم که در مواضع خود بازنگری کند قبل از اینکه، آنچه را از توهم حاکمیت بر مناطق اشغالی برایش باقی مانده است از دست بدهد.

در این بیانیه تأکید شده است: ما از کشورهای عربی که در مسیر عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستند، می‌خواهیم که نسبت به واقعیت پروژه صهیونیسم و اهداف آن آگاهی پیدا کنند. ما به مردم امت عربی و اسلامی می‌گوییم که یک جنبش مردمی قوی می‌تواند پیام روشنی به دولت آمریکا بدهد و آن را وادار کند تا در مشارکت خود با رژیم اشغالگر بازنگری و از آن عقب نشینی کند.

نیروهای رژیم صهیونیستی از هفته گذشته یورش به شهرها و اردوگاه‌های طوباس، طولکرم و جنین را آغاز کردند. عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری منجر به شهادت بیش از ۲۰ فلسطینی شده است.

به گفته منابع رسمی فلسطینی، حملات رژیم صهیونیستی به ساکنان کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۶۰۰ شهید و حدود ۵۴۰۰ زخمی بر جای گذاشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha