• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403061307934
  • خبرنگار : 50646

دعوت از گروه‌های بین‌المللی در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان

دعوت از گروه‌های بین‌المللی در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان

ایسنا/گیلان شهردار لاهیجان گفت: وب سایت جدید جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان آغاز به کار کرد و با تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر و حمایت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی برای دعوت از گروه‌های هنری بین‌المللی برای حضور در جشنواره سیزدهم هستیم.

رضا زنده‌دل امروز ۱۳ شهریور ماه در حاشیه راه‌اندازی وب سایت جدید جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به سمت بین‌المللی شدن پیش می‌رود.

وی افزود: در همین راستا با طراحی جدید سایت جشنواره این امکان برای هنرمندان سایر کشورها فراهم شد تا از روند جشنواره در ادوار مختلف آگاه شوند و هنرمندان عزیز کشور نیز به آرشیو اخبار جشنواره دسترسی پیدا کنند.

دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: به همین دلیل وب سایت جدید به آدرس https://shahrvand-lahijan.com طراحی و در آستانه برگزاری جشنواره آغاز به کار کرد.

زنده‌دل تصریح کرد: با تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان و حمایت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد گیلان در حال رایزنی برای دعوت از گروه‌های هنری بین‌المللی برای حضور در جشنواره سیزدهم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل دبیرخانه جشنواره و صدور احکام اعضای ستاد اقدامات لازم برای برپایی مطلوب جشنواره در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، سیزدهمین جشنواره‌ تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دبیری رضا زنده دل شهردار لاهیجان هفته آخر شهریور امسال در شهر لاهیجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha