• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061307883
  • خبرنگار : 50038

برپایی پنجمین جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در ملایر

برپایی پنجمین جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در ملایر

ایسنا/همدان مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ملایر از برپایی پنجمین جشنواره غذا به نفع بیماران سرطانی در این شهر خبرداد و گفت: پنجمین جشنواره غذای مجمع خیرین سلامت به نفع بیماران نیازمند روز جمعه ۱۶ شهریور ماه در پارک جهان کوچک با حضور خیرین و مردم نوع دوست ملایر برگزار می‌شود.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه پنجمین جشنواره غذا با مشارکت شهرداری و شورای شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: برپایی غرفه‌های مختلف عرضه غذا همراه با گریم کودک و برگزاری مسابقات فرهنگی با حضور گروه طنز ، از جمله برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه ر این دوره ۵۵ غرفه در جشنواره برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: ۴۰ غرفه شامل انواع غذاهای سنتی، فست فود، آش‌ها و سوپ‌ها و انواع برنج و خورشت‌ها، کیک، دسر و سالاد است.

آذرهمایون با بیان اینکه ۱۵ غرفه نیز شامل غرفه‌های جانبی ما هستند، اظهارکرد: در این غرفه‌ها غربالگری فشار خون و قندخون، مسابقه نقاشی، مسابقه انشانویسی، صدور کارت اهدای ، غرفه قلک برای کودکان به منظور کمک به بیماران نیازمند، غرفه همت بالا برای جمع‌آوری مساعدت‌های مالی مردم نوع دوست برای بیماران نیازمند، و... برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه همه عواید حاصل از فروش غذاها صرف تهیه دارو و درمان و کمک به بیماران سرطانی می‌شود، تصریح کرد: در این دوره تلاش کردیم تعداد غرفه‌ها و حجم غذاهای ارائه شده افزایش چشمگیری داشته باشد، سال گذشته بیش از ۶۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد و پیش‌بینی می‌کنیم امسال این رقم تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ملایر در ادامه با تأکید بر اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ماست، گفت: مجمع خیرین سلامت ملایر در این مسیر گام‌های مثبت بسیار زیادی برداشته است.

وی یادآور شد: مجمع خیرین سلامت، یک نهاد مردمی و غیردولتی است که با هدف شناسایی و رفع نیازها و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان، کمک به بیماران نیازمند، توزیع سبد کالا و تقبل هزینه رفت و آمد برای بیماران سخت درمان، تأمین هزینه دارو و درمان برای این بیماران و بازسازی پروژه‌های بهداشتی و درمانی و تأمین تجهیزات پزشکی شکل گرفت.

آذرهمایون با اشاره به اینکه از رنج مردم رنج می‌بریم، افزود: کسانی که برای کار خیر راهنمایی و تبلیغ می‌کنند، به‌طور قطع در انجام کار خیر هم سهیم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha