• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403061307811
  • خبرنگار : 50649

استاندار فارس:

جایگاه گردشگری فارس ارتقا یابد

جایگاه گردشگری فارس ارتقا یابد

ایسنا/فارس استاندار فارس بر ضرورت هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های مختلف استان برای برگزاری جشنواره بین‌المللی تولیدات چند رسانه‌ای میراث فرهنگی تأکید کرد و خواستار ارتقای جایگاه گردشگری استان شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۳ شهریورماه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری که به میزبانی شیراز در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای در سطح ملی، رونق مسائل فرهنگی و توسعه گردشگری در فارس و کشور است.

وی از ضرورت برگزاری جلسات مستمر با حضور شورای سیاستگذاری این رویداد سخن گفت و افزود: این جشنواره باید به صورتی برگزار شود که خاطره‌ای ماندگار در اذهان عموم و شرکت‌کنندگان ایجاد کند و همچنین نسبت به سایر جشنواره‌های مشابه سرآمد و برتر باشد.

 ایمانیه تصریح کرد: لازمه تحقق این مُهِم وحدت رویه است پس اختلاف سلیقه‌ها که طبیعی هم هستند باید کنار گذاشته شود و با وحدت رویه و تمرکز بر نقاط قوت به سمت جایگاه برنامه‌ریزی شده حرکت کرد و جایگاه استان را بیش از پیش در حوزه گردشگری ارتقا داد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای ملی دستاوردهای متعددی برای استان دارد، افزود: معاون هماهنگی امور گردشگری و مدیر کل میراث فرهنگی استان بناهای تاریخی که در این رویداد فرهنگی مورد استفاده و بازدید قرار می‌گیرند را مشخص و نقاط لازم برای بازسازی را اعلام تا اقدامات مورد نیاز با فوریت انجام شود.

 وی بر ضرورت تشکیل کمیته تبلیغ و اطلاع‌رسانی این رویداد ملی نیز تاکید کرد و خواستار تعیین نقش همه دستگاه‌ها، صدا و سیما، سایر رسانه‌های جمعی و گروهی در حوزه تبلیغات شهری و اقدامات اطلاع‌رسانی شد و افزود: یقیناً این جشنواره می‌تواند گوشه‌ای از ظرفیت‌های فارس را معرفی کند.

استاندار فارس در پایان از موافقت خود با تشکیل دبیرخانه دائمی برگزاری رویدادها در شیراز در زیر مجموعه‌ شهرداری شیراز نیز خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha