• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403061307770
  • خبرنگار : 71567

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد دانشگاه علامه از امروز/ شروع سال تحصیلی از ۲۴ شهریور

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان ارشد دانشگاه علامه از امروز/ شروع سال تحصیلی از ۲۴ شهریور

زمان ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس دانشگاهی دانشگاه علامه‌طباطبائی اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، فرایند ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در دو مرحله الکترونیکی و حضوری انجام می شود. از این رو کلیه پذیرفته شدگان موظف هستند با ورود به سامانه آموزشی گلستان نسبت به ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند. پذیرفته شده باید پس از ورود به سامانه گلستان کد کاربری را شماره داوطلبی خود و به ابتدای شماره داوطلبی ۴۰۲۱ U را اضافه کند و رمز عبور را کد ملی خود ثبت کند.

ثبت نام الکترونیکی پذیرفته‌شدگان نهایی این دانشگاه از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه ۱۳ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ ادامه دارد. همه پذیرفته‌شدگان باید با ورود به سامانه آموزشی گلستان به نشانی ems.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

پذیرفته شدگانی که حین ثبت نام کنکور دوره کارشناسی ارشد، دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی بودهاند عالوه بر مدرک فوق، الزم است فرم مخصوص معدل وتعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر را تکمیل و اسکن کنند.

پذیرفته شدگان مرد مشمول باید قبل از انجام ثبت نام در سامانه گلستان، با مراجعه به سامانه نظام وظیفه نسبت به ثبت درخواست جهت اخذ معافیت تحصیلی اقدام کنند.

کلیه پذیرفته شدگان در بازه زمانی که متعاقبا اعالم خواهد شد، باید نسبت به تکمیل فرم های سلامت جسم و روان اقدام کنند.

*پذیرفته شدگان اتباع خارجی:

پذیرفته شدگان اتباع خارجی در زمان ثبت نام به جای اسکن شناسنامه و کارت ملی یکی از مدارک اقامتی و شناسایی زیر را اسکن کنند:

* گذرنامه دارای حداقل شش ماه مجوز اقامت

* دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از طرف نیروی انتظامی جمهوری اسالمی ایران

*کارت هویت ویژه اتباع غیر ایرانی دارای اعتبار در همان سال بر اساس اعالم اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

*آخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعالم اداره کل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور

پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم و پردیس خودگردان باید مبلغ شهریه علی الحساب را مطابق جدول زیر از طریق شبکه شتاب، به صورت برخط (آنلاین) در زمان ثبت نام غیر حضوری از طریق درگاه های اینترنتی پرداخت کنند. از این رو در دســـتـــرس بودن کارت بانک های عضو شبکه شتاب در زمان ثبت نام الزامی اسـت.

کلیه پذیرفته شدگان ضروری است پس از ثبتنام الکترونیکی و انجام مرحله اول، به منظور تشکیل پرونده تحصیلی، اصل مدارک اسکن شده زیر را طبق برنامه زمان بندی دانشکده که متعاقبا اعلام خواهد شد به واحد تحصیالت تکمیلی دانشکده مربوطه ارائه دهند.

 نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشگاه علامه طباطبایی از شنبه ۲۴ شهریور خواهد بود. ثبت نام پس از طی دو مرحله (الکترونیکی و تشــکیل پرونده) قطعیت می یابد و در صــورتی که هر یک از مراحل طبق زمانبندی اعلام شــده طی نشود انصراف از ثبت نام تلقی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha