• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403061307769
  • خبرنگار : 50136

اتوبوس گردشگری در ارومیه به راه افتاد

اتوبوس گردشگری در ارومیه به راه افتاد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از آغاز به کار اتوبوس گردشگری در ارومیه خبر داد.

رضا حیدری گفت: اتوبوس گردشگری با همکاری شهرداری ارومیه در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هر هفته، بازدیدکنندگان را به مقصد آثار تاریخی و گردشگری ارومیه خواهد برد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: این اتوبوس در ۲ نوبت صبح ساعت ۱۰ و عصر ساعت ۱۶ از مقابل موزه مردم‌شناسی ارومیه واقع در میدان انقلاب (ایالت) مسافران را سوار کرده و در مسیر حرکت از کلیسای حضرت مریم، مدرسه هدایت، مسجد جامع، بازار، موزه باستان‌شناسی و برج سه‌گنبد و ... عبور می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی، وی تصریح کرد: اتوبوس گردشگری فرصت مناسبی را برای مسافران و اهالی شهر فراهم می‌کند تا در فرصت کم و با صرف هزینه پایین از اغلب جاذبه‌های تاریخی و گردشگری ارومیه بازدید کرده و با هویت و تاریخ شهر آشنایی بیشتری پیدا کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۰:۲۴

ماشا الله پیشرفت

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۳:۴۷

با سلام و خدا قوت هزینه اش چقدر است یا رایگانه،،?

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۵:۵۰

درسته گردش گریه ولی فقط تو خیابان امام میگرده و ترافیک درست میکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۷:۵۵

اتوبوس گردش گردی فکر وطرح قشنگی در زمینه جذب گردشگر وبطبع ان شناساندن مردم و فرهنگ اذربایجان ورونق اقتصادی منطقه خواهد بود ونتیجه این عمل وامثالهم بسیار مطلوب خواهد شد ضمنا مردم واهالی هم باید اموزش ببینند که چگونه با توریست برخورد کنند تا به این مهم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۵ ۰۰:۰۲

چه عجب آن زمانها که دریاچه ارومیه وجود داشت و آب هم داشت این اتوبوس گردشگری نبود حالا به یمن خشکیدن دریاچه ظهور کرده. آیا این نشان دهنده اجباری کار کردن نیست؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۱:۱۳

پاینده باد ایران، خدا قوت 🤩🤩🤩