• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403061307712
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ثبت‌نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ثبت‌نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آغاز ثبت نام و پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه پیام نور این استان آغاز شد.

ارسلان بی نیاز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با تشریح مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور افزود: همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی از طریق ثبت سوابق تحصیلی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کد رشته محل‌های مربوطه از روز یکشنبه، ۱۱ شهریور بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، اظهارکرد: شروع ثبت‌نام از تاریخ ۱۴ تا ١٨ شهریور ماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور محسوب شده و پرداخت وام شهریه با کمترین کارمزد، اختیاری بودن حضور در کلاس‌های درس، لحاظ شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته، مرخصی، تطبیق واحد، مهمان و تغییر محل آزمون به شهر مورد نظر دانشجو از مزایای تحصیل در آن محسوب می‌شود. ضمن اینکه تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی برای پرداخت شهریه دانشجو در نظر گرفته شده است.

بی نیاز تصریح کرد: دانشگاه پیام نور پایین‌ترین شهریه در بین دانشگاه‌های کشور را دارد و برگزاری کلاس‌های آن به صورت حضوری و الکترونیکی(ترکیبی) است و کتاب محور و جامع بودن سرفصل دروس سبب شده بیشترین درصد قبولی آزمون‌های استخدامی، وکالت، تحصیلات تکمیلی متعلق به دانش آموختگان دانشگاه پیام نور است.

وی ادامه داد: متقاضیانی که در کنکور امسال شرکت کرده یا حتی شرکت نکرده‌اند و دارای مدرک دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی و نظام ۶.۳.۳ هستند می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن 6 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در رشته های مختلف مقطع کارشناسی، از تاریخ اعلام شده و منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش، ثبت نام به عمل می آورد و ستاد پذیرش دانشجو و میز خدمت جهت راهنمایی داوطلبین در مراکز و واحدهای دانشگاه آماده خدمت رسانی به داوطلبین گرامی است.

بی نیاز اظهارکرد: ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد نیز از 18 شهریورماه 1403 از طریق سامانه گلستان شروع می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون پنج هزار و 500 دانشجوی آقا و خانم در 6 مرکز دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دهدشت، گچساران، لنده، باشت و مارگون مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha