• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403061307688
  • خبرنگار : 50175

رئیس دانشگاه:

۳۳ شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) مشغول فعالیت هستند

۳۳ شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) مشغول فعالیت هستند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) گفت: ۳۳ شرکت فناور در مرکز رشد این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

احمدرضا مظاهری امروز ۱۳ شهریورماه در جلسه بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از کارمندان بهره‌ور، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ چند هدف برای دانشگاه تعریف شده که یکی ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه است که در راستای ارتقا کمی اتفاقات خوبی رخ داد.

وی با بیان اینکه ۱۲ رشته پرطرفدار مثل حسابداری، روانشناسی، مدیریت مالی و ... به تعداد رشته‌های دانشگاه اضافه شده، افزود: تا سال ۱۴۰۱ رشته‌های دانشگاه ۱۸ تا بوده است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم مرکز رشد مستقل دانشگاه راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۳۳ شرکت فناور در آنجا مشغول فعالیت هستند.

مظاهری اضافه کرد: در بین ۴۷ دانشگاه جوان کشور این دانشگاه در سرانه تولید مقاله رتبه اول و در بین دانشگاه‌های جامع رتبه دوم را کسب کرده است.

وی بیان کرد: مرکز مشاوره دانشگاه راه‌اندازی شده است که در حال حاضر خدمات انتخاب رشته نیز به دانش‌آموزان سطح شهر داده می‌شود.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) تصریح کرد: مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه یکی از دغدغه‌های ما بوده که در این راستا کارهای خوبی انجام شده است.

مظاهری با اشاره به پروژه‌های عمرانی دانشگاه، ادامه داد: ساخت سالن آمفی‌تئاتر، دانشکده، مرکز نوآوری و شکوفایی و خوابگاه شماره ۳ در حال انجام هستند و دانشکده و خوابگاه تا تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ به دنبال افزایش کیفیت آموزش و کیفیت خدمت‌رسانی به اعضای هیات علمی و بهره‌وری هستیم.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: با بنگاه‌های اقتصادی ارتباط برقرار شده که فارغ‌التحصیلان را جذب کنند و در همین راستا سالانه ۳۰ تا ۴۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه جذب بنگاه‌های اقتصادی بروجرد می‌شوند.

مظاهری اضافه کرد: امسال تعدادی از دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه آیت‌الله بروجردی جذب شرکت اکسیر بروجرد شدند که پس از ۶ ماه کارورزی همین دانشجویان در این شرکت جذب می‌شوند.

وی بیان کرد: به همت مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دوره‌های ضمن خدمت و دوره زبان اکسیر، دوره ضمن خدمت آموزش‌وپرورش و معلمان، ارتقا مهندسین برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) ادامه داد: اقدامات لازم برای بهره‌وری کارمندان در حال انجام است، برای پیشبرد بهتر کارها کارمندان باید انعطاف‌پذیری در انجام کارها را دارا باشند و در این راستا از کارمندان نظرسنجی به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رایگان رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم، اظهار کرد: دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) مسیر پیشرفت همه ماست، انسان هرچه قدر با انسان فرهیخته نشست‌وبرخاست داشته باشد بر روی منش او تأثیر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: کارمند باید متخصص و امین باشد و امین به معنای حفظ کرامت انسانی است و باید تواضع داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha