• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403061307608
  • خبرنگار : 50187

رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش خبر داد

راه‌اندازی ۳۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور در آموزش و پرورش استان کرمان 

راه‌اندازی ۳۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور در آموزش و پرورش استان کرمان 

ایسنا/کرمان رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش استان کرمان از راه‌اندازی ۳۴ پایگاه انتخاب رشته کنکور از سوی آموزش و پرورش برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها خبر داد.

حسن فلاحی امروز ۱۳ شهریور ماه در این رابطه گفت: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش در تمامی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان برپا خواهد شد و ۳۴ پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش در استان برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان آزمون سراسری دایر است و در هر کدام از پایگاه‌ها حداقل سه یا چهار مشاور برای ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان حضور دارند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش با دریافت تعرفه‌های دولتی خدمات مشاوره و انتخاب رشته به داوطلبان ارائه می‌دهند، افزود: پیش‌بینی می‌شود حدود ۴۰ درصد داوطلبان برای دریافت خدمات مشاوره و انتخاب رشته به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پایگاه‌های آموزش و پرورش جزء مطمئن‌ترین پایگاه‌های انتخاب رشته هستند، تصریح کرد: مشاوران حاضر در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش از مشاوران زبده و با تجربه هستند که بیشتر آنان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری دارند.

فلاحی گفت: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان کرمان از امروز (۱۳ شهریور۱۴۰۳) برای ارائه خدمات مشاوره‌ و انتخاب رشته به داوطلبان آماده هستند و فعالیت این پایگاه‌ها تا اتمام مهلت انتخاب رشته داوطلبان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دارند صرفاً با مشاوران تحصیلی مشورت کنند، زیرا هرکسی صلاحیت مشاوره دادن در امر مهمی مثل تحصیل داوطلبان را ندارد و داوطلبان نباید به هر کسی اعتماد کنند.

فلاحی تاکید کرد: داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب رشته حتما باید با مشاوران دیدار و گفت و گوی حضوری داشته باشند چون گفت‌وگوی چهره به چهره داوطلبان با مشاوران سبب می‌شود با شناخت بهتری از داوطلب، فرایند انتخاب رشته انجام شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha