• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403061307528
  • خبرنگار : 50976

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس مطرح کرد

اولویت‌دهی به تنظیم بازار در ایام بازگشایی مدارس/ شهرداری متولی سرویس مدارس شده است

اولویت‌دهی به تنظیم بازار در ایام بازگشایی مدارس/ شهرداری متولی سرویس مدارس شده است

ایسنا/فارس مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بیان کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید تنظیم بازار و اقلام مورد نیاز مدارس جهت رفاه حال خانواده‌ها در اولویت استان فارس قرار دارد.

مرتضی شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به در پیش‌رو بودن بازگشایی مدارس به اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار اقلام مورد نیاز مدارس اشاره کرد و گفت: در روزهای آخر تابستان و آغاز سال تحصیلی جدید تنظیم بازار و فراهم کردن اقلام مورد نیاز مدارس جزو اولویت‌های استان است.

وی ادامه داد: از هفته‌های قبل جلسات کارگروه تنظیم بازار و اقدام مشترک با موضوع آغاز سال تحصیلی جدید برگزار و بنا شد که در روزهای آخر فصل تابستان نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات مورد نیاز مدارس در شیراز و شهرستان‌ها برگزار شود.

شریفی افزود: با همکاری اتاق اصناف، شرکت نمایشگاه‌ها، مجموعه‌های شهرداری، اداره‌کل صنعت معدن تجارت، تعزیرات و سایر مجموعه‌ها در جلسه‌ای با موضوع تنظیم بازار برگزار شد که مقرر شد نمایشگاه محصولاتی که مورد نیاز مدارس هستند، عرضه شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی با بیان اینکه در شهر شیراز و مراکز شهرستان‌ها با همکاری دستگاه‌ها به تأمین کالاهای مورد نیاز مدارس جمله کیف، کفش، لوازم‌التحریر و سایر اقلام مورد نیاز خانوار برای بازگشایی مدارس کمک می‌شود، گفت: یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نوشت‌افزار ایرانی هفته قبل افتتاح شد که این نمایشگاه نوشت‌افزار با فروش محصولات داخلی به ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در تولید نوشت‌افزارهای داخلی کمک می‌کند تا بتوانیم از نوشت‌افزارهای ایرانی استفاده کنیم.

وی در بحث تنظیم بازار اقلام  اساسی مورد نیاز خانوار نیز گفت: بحث بازار هم مورد نظر بوده است، گشت‌های ویژه‌ای در این ایام به کار نظارت مشغول هستند و به تنظیم بازار کمک خواهند کرد.

شریفی اظهار کرد: در خصوص پوشاک مدارس جلسه خاصی در استانداری برگزار و مقرر شد با همکاری و هدایت فرماندار شیراز، نظارت ویژه‌تری بر دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش و پوشاک مدارس شود و نگرانی والدین در این مورد برطرف شود.

 وی در خصوص دغدغه والدین در بحث سرویس مدارس تصریح کرد: امسال شهرداری شیراز متولی امر سرویس مدارس شده است و تلاش خواهد شد با کمترین دغدغه این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: با تلاش دستگاه‌های متولی سعی می‌شود هیچ گونه نگرانی در خصوص تهیه اقلام مورد نیاز مدارس وجود نداشته باشد و ان‌شاءالله سال تحصیلی خوبی برای دانش‌آموزان و آینده‌سازان ایران اسلامی رقم خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha