• دوشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403061207224
  • خبرنگار : 50974

به میزبانی شهرستان تالش؛

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو

ایسنا/گیلان رئیس هیات کونگ فو شهرستان تالش از برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری انجمن کونگ‌فو کمپوی با حضور ۱۵ استان و ۲۵۰ شرکت کننده، به میزبانی شهرستان تالش خبر داد.

به گزارش ایسنا، زهره کاظمی رئیس هیئت کونگ فو شهرستان تالش اظهار داشت: مسابقات کشوری کونگ‌فو کمپوی با حضور ۱۵ استان و ۲۵۰ شرکت کننده، به میزبانی شهرستان تالش برگزار شد.

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو

رئیس هیئت کونگ‌فو تالش در ادامه ضمن تشریح روند برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در سالن شهید زمانیان تالش برگزار گردید که از نفرات و استان‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو

وی افزود: در رده سنی نونهالان تیم های البرز، خوزستان و گیلان حائز مقام‌های اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان نیز تیم های البرز، گیلان و خراسان جنوبی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو

 کاظمی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر بر ورزش قهرمانی به ویژه کونگ‌فو در کشور و استان گیلان ادامه داد: استان گیلان و شهرستان تالش در ورزش کونگ فو دارای استعداد های فراوانی است که موفقیت ورزشکاران این رشته نیازمند حمایت، همدلی و همراهی مسئولان ورزش در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو

وی در ادامه بر تشریح نفرات برتر تیمی این دوره از مسابقات پرداخت و افزود: در نتایج نهایی تیمی استان‌های البرز، گیلان و خراسان جنوبی به ترتیب مقام های برتر را کسب کردند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم شهرستان زنجان اهداء شد.

برگزاری مسابقات کشوری کونگ فو کمپو

آئین اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور دکتر جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، بابک بهاری رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان، تقی نظیری رئیس اداره ورزش و جوانان تالش و سعید قسمت‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تالش برگزار شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha