• دوشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061207175
  • خبرنگار : 50184

«آزادی» هنوز آماده میزبانی بازی‌های تیم بعثت کرمانشاه نیست

«آزادی» هنوز آماده میزبانی بازی‌های تیم بعثت کرمانشاه نیست

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه استادیوم آزادی کرمانشاه هنوز آماده برگزاری بازی‌های خانگی تیم بعثت نیست، گفت: فدراسیون برای آماده سازی استادیوم، دوباره به استان مهلت داده است.

جواد مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بااشاره به پایان مهلت فدراسیون برای آماده سازی استادیوم آزادی کرمانشاه، اظهارکرد: این استادیوم قرار است میزبان بازی‌های خانگی تیم بعثت کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد، اما متاسفانه استانداردهای لازم را برای میزبانی ندارد. 

وی افزود: فدراسیون از دو هفته قبل به استان مهلت داد تا ظرف مدت 15 روز این استادیوم را برای بازی‌های خانگی تیم بعثت آماده کنیم که روز گذشته(یازدهم شهریور) این مهلت به پایان رسید. 

رئیس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های استانداردسازی و آماده سازی استادیوم آزادی را حدود 40 درصد اعلام کرد و گفت: برخی از کارهای زیرساختی مانند بازسازی رختکن‌ها، نیمکت‌ها و ... در حال انجام است و تنها تکمیل و تجهیز آنها باقی مانده است. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مسئولین ورزش استان و شهرستان به خوبی پای کار آمده‌اند و کارها در حال انجام است، از سازمان لیگ فدراسیون درخواست کردیم که مهلت دوباره‌ای به استان بدهد که با پنج روز موافقت کرده‌اند. 

مرادی تاکید کرد: مهمترین بخش کار در حال حاضر روشنایی و نورافکن‌های استادیوم است که امیدواریم هرچه سریعتر کار استانداردسازی آنها به اتمام برسد. 

وی در ادامه حضور تیم بعثت در رقابت‌های لیگ دسته اول را فرصت بسیار خوبی برای ایجاد شور و نشاط در بین جوانان استان برشمرد و گفت: در تلاش هستیم تا این فرصت از دست نرود، اما اگر استادیوم آماده سازی نشود، احتمالا در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، خرم آباد میزبان بازی‌های خانگی تیم بعثت خواهد بود. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۷:۵۶

تااین افراددرراس فوتبال کرمانشاه هستن آش همینو کاسه همین

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۰۸:۰۲

آقایان مسئول فوتبال کرمانشاه از خرم آبادیها الگوبگیرید