• دوشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۳:۳۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403061207146
  • خبرنگار : 71951

فرماندار پاکدشت:

افزایش بصیرت، حیاتی ترین نیاز فرهنگی جهان اسلام است

افزایش بصیرت، حیاتی ترین نیاز فرهنگی جهان اسلام است

ایسنا/تهران فرماندار پاکدشت گفت: حیاتی ترین نیاز فرهنگی جهان اسلام در برهه کنونی، افزایش بصیرت و شناخت حرکتهای تفرقه افکنانه دشمنان اسلام است.

فرماندار پاکدشت در حاشیه بازدید از موکب های شهرستان گفت: رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانی و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و شهادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان و بویژه مردم فهیم ،متدین، ولایتمدار و قدر شناس شهرستان پاکدشت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.  

افزایش بصیرت، حیاتی ترین نیاز فرهنگی جهان اسلام است

فاضل کارخانه افزود:حیاتی ترین نیاز فرهنگی جهان اسلام در برهه کنونی، افزایش بصیرت و شناخت حرکتهای تفرقه افکنانه دشمنان اسلام است.

وی اظهار کرد: دشمنان دین مبین اسلام، به خوبی دریافته اند که توانایی پاسخگویی به منطق اسلام و قرآن را ندارند و اگر چشم و گوش ملتها را برای شنیدن پیام کامل ترین دین الهی آزاد بگذارند، به حکم فطرت الهی که در نهاد هر کسی به ودیعت گذاشته شده است، با سرعتی فوق تصور، اسلام، عالم گیر خواهد شد.  

افزایش بصیرت، حیاتی ترین نیاز فرهنگی جهان اسلام است

فرماندار پاکدشت گفت: امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال و در سایه همدلی بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت رسانی صادقانه به مردم شریف و بسط و گسترش ارزش ها و فضایل اخلاقی در جامعه کوشا باشیم و با تاسی از سیره آخرین رسول آسمانی و ائمه معصومین علیهم السلام در جهت حقیقت جویی ،خیرخواهی و محبت نسبت به بندگان و همنوعان گام برداریم.

فرماندار پاکدشت در پایان تصریح کرد: بدون شک برپا کردن موکب و خیمه عزا برای آن حضرات، سبب نزول رحمت و عامل شفاعت اهل بیت (ع) در قیامت است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha