• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403061107101
  • خبرنگار : 50534

رئیس شورای شهر زنجان:

آسفالت‌ریزی سطح شهر از مهمترین اقدامات شورای شهر و شهرداری زنجان است

آسفالت‌ریزی سطح شهر از مهمترین اقدامات شورای شهر و شهرداری زنجان است

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری و شورای شهر زنجان آسفالت‌ریزی معابر و سطح شهر بود. 

منصور مرادلو عصر امروز (یکشنبه ۱۱ شهریور ماه) در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بهسازی آسفالت محور غربی آرامستان (جاده آمادگاه) زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به ترافیک معابر پر ترافیک و مطالبه شهروندان در این‌باره، اظهار کرد: آسفالت‌ریزی معابر و شریان‌های اصلی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان بود و بودجه خوبی در این رابطه اخذ شد و از میدان جهاد تا فلسطین آسفالت‌ریزی انجام شد. 

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن آسفالت‌ریزی معابر، اصلاح کانال و جداول معابر پرتردد زنجان، افزود: در نظر داریم آسفالت‌ریزی را از میدان فلسطین تا میدان هنرستان ادامه دهیم،آسفالت‌ریزی سطح شهر از میدان بسیج تا میدان انقلاب نشانده همت مسئولان ذی‌ربط و توانایی شهرداری برای کارهای بزرگ بود.  

وی با اشاره به اقدامات ۴ ساله شورای شهر زنجان، ادامه داد: کف‌سازی باز و کوچه‌های منتهی به آن یکی دیگر از مطالبات مردمی به خصوص بازاریان بود. 

 مرادلو با اشاره به روند مثبت عملیات اجرایی بزرگترین پروژه شهری زنجان و نقش آن در کاهش ترافیک، ابراز کرد: محور شهیدان کریمی بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که به‌منظور حل معضلات ترافیکی‌ اجرا شد، همچنین یکی دیگر از مهم‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری، بازگشایی معبر پادگان بود که افتتاح این پروژه نیز به‌شدت از ترافیک اتوبان ۲۲ بهمن کم کرد.  

وی با اشاره به افتتاح پروژه سبزه‌میدان در سال ۱۴۰۱، تشریح کرد: این پروژه مهم و تاریخی که زیبایی خاصی به مرکز شهر داده و محلی برای برگزاری مراسم و جشن‌های استان است، نواقصی در فاز جنوبی داشت که به زودی برطرف شده و عملیات عمرانی فاز شمالی حدودا ۶ ماه آینده به اتمام می‌رسد. 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پروژه مجتمع تجاری خدماتی توفیق، خاطرنشان کرد: در مراحل آخر ساخت بوستان شهر هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha