• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061107096
  • خبرنگار : 50228

تجلیل بنی‌تمیم از «شیر زرد»

تجلیل بنی‌تمیم از «شیر زرد»

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان طی مراسمی از مهدی محسن نژاد کشتی‌گیر المپیکی استان تقدیر کرد.

مهدی محسن‌نژاد معروف به شیر زرد در المپیک پاریس علی رغم تمام شایستگی‌ها نتوانست به مدال برسد و عنوان پنجمی قناعت کرد، اما در ادامه مراسم‌های تجلیل از کشتی‌گیران المپیکی، امروز حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به همراه فرماندار و امام جمعه شهر بهبهان با حضور در خانه محسن نژاد از او بابت تلاش‌هایش در المپیک قدردانی و به این کشتی‌گیر و دهملایی مربی سازنده‌اش جایزه نقدی کرد. 

بنی‌تمیم: حق محسن‌نژاد در المپیک بیشتر بود

به گزارش ایسنا، حمید بنی تمیم در این مراسم، اظهارکرد: پیک ورزش المپیک است و رسیدن به لن کار بزرگی است و محسن نژادعلی رغم تمام سختی‌ها به المپیک رسید و اگر چه صاحب به مدال نرسید اما حق او خیلی بیشتر بود.

به گزارش ایسنا، او با اشاره به حضور برادران محسن نژاد در تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف، ادامه داد: از پدر و مادر رادران محسن نژاد تشکر می‌کنم. همزمان سه پهلوان را حمایت کردن کار سختی است. امیدوارم ما مسئولان به وظایف مان در قبال این قهرمانان عمل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت خانه کشتی شهر بهبهان و درخواست‌ها برای تجهیز این خانه کشتی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیازهای این خانه کشتی را بررسی و در نهایت این خانه کشتی تجهیز خواهد شد. خوشبختانه نماینده بهبهان در خصوص مسائل ورزش این شهر بسیار پیگیر است و انشاالله بتوانیم توقعات به جای مردم را برآورده کنیم. هرچند اعتبارات ورزش قطره چکانی است اما امیدوارم بتوانیم به وظایفمان عمل کنیم.

فرماندار: خانه کشتی بهبهان در شان کشتی‌گیران این شهر نیست

سید ولی‌الله موسوی فرماندار بهبهان نیز در این مراسم، اظهارکرد: باید طرح آمایش سرزمینی در ورزش کشور و استان خوزستان اجرا شود زیرا با بر اساس این طرح می‌توان نقاط مستعد هر رشته را شناسایی کرد و بعد نیز می‌توان روی آن ورزش در آن منطقه نسبت به سایر ورزش‌ها بیشتر سرمایه‌گذاری کرد.

او ادامه داد: از ترکیب شش نفره تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک پاریس ۵ ورزشکار از استان خوزستان بود که این بزرگترین اهرم و ابزار چانه زنی مجمع نمایندگان استان و نیز مدیر کل ورزش و استاندار خوزستان در سطح ملی است. باید مسئولان بتوانند روی کشتی استان خوزستان سرمایه‌گذاری کنند.

فرماندار بهبهان گفت: وقتی ورزشکاری برای یک شهر استان و کشور زحمت می‌کشد و افتخار آفرینی می کند، حتما باید دیده شود. به هر حال باید طی یک ساختاری بحث توجه به ورزشکار به خوبی در نظر گرفته شود. همچنین با توجه به اینکه کشتی خوزستان در المپیک پاریس در بلندای ورزش کشور و جهان قرار گرفت می‌توان نشستی با مجمع نمایندگان استان خوزستان برگزار کرد و از این مهم به عنوان یک فرصت برای مطالبه‌گری استفاده کرد.

او با اشاره به وضعیت نامناسب خانه کشتی شهرستان بهبهان، خاطرنشان کرد: این خانه کشتی در شان و منزلت کشتی‌گیران بهبهانی نیست و اگر کسی این خانه کشتی را ببیند از تعجب انگشت به دهان خواهد شد و باورش نمی‌شود از این خانه کشتی با چنین امکانات محدود و نامناسب چنین کشتی‌گیرانی به المپیک و رقابت‌های جهانی راه پیدا کرده‌اند. خانه کشتی بهبهان یک ساختمان کهنه و فرسوده است و رسیدگی به آن، از مطالبات ما است.

دهملایی: حل مشکل اشتغال محسن‌نژاد اولویت مسوولان باشد

در ادامه این مراسم روح الله دهملایی مربی سازنده مهدی محسن نژاد، گفت: از آقای بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی می‌کنم. حضور پنج کشتی گیر خوزستانی در ترکیب ۶ نفره تیم ملی در المپیک پاریس نشان از درایت آقای بنی تمیم و سایر مسوولان شهر بهبهان است. 

او ادامه داد: کشتی بهبهان بزرگ شده و صاحب مقام است. محسن نژاد نیز نگین ورزش بهبهان شده است. ضمن این که برای اولین بار است که سه برادر از یک خانواده فیکس تیم‌های ملی هستند.

دهملایی با اشاره به شرایط سخت برادران محسن نژاد، خاطرنشان کرد: آنها حتی در مسئله ایاب و ذهاب با مشکل مواجه هستند. ضمن اسن که خانه کشتی کوچکی داریم که امکانات ندارد و انتظار داریم به این موضوع رسیدگی شود. انتظار می رود مسئولان از برادران محسن نژاد حمایت کنند.

او تاکید کرد: کشتی بهبهان پتانسیل بسیار خوبی دارد و واقعا انتظار داریم یک خانه کشتی به اسم ۲۰ شهید کشتی شهر بهبهان احداث شود. مطمئنا با همدلی اتفاقات خوبی رقم خواهد کرد.

مربی سازنده مهدی محسن‌نژاد در پایان عنوان کرد: با تدبیر بیشتر، مهدی می‌توانست در المپیک پاریس به مدال برسد اما واقعاً با قرعه سختی مواجه شد. همچنین امیدوارم بحث اشتغال و رسیدگی به خانه کشتی بهبهان مورد اولویت مسئولان استانی قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha