• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061106930
  • خبرنگار : 50228

مهمدی: جنازه کشتی ایذه هم می‌تواند مدال بگیرد

مهمدی: جنازه کشتی ایذه هم می‌تواند مدال بگیرد

ایسنا/خوزستان دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک گفت: من برای خودم چیزی نمی خواهم و فقط می خواهم به کشتی ایذه و بحث اشتغال مربیانم در ایذه توجه شود.

مراسم تجلیل از علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک پاریس امروز یازدهم شهریور ماه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، فرماندار ایذه و جمعی از مسوولان شهری و استانی در خانه این ورزشکار در شهر ایذه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا مهمدی در این مراسم با قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و با بیان اینکه بنی تمیم الگو و استاد ما بوده است، اظهار کرد: از همه مسوولان تشکر می کنم و امیدوارم به وعده‌هایشان جامه عمل بپوشانند زیرا کشتی ایذه سرشار از استعداد است.

او بیان کرد: پیش از کسب سهمیه المپیک عنوان کرده بودم حتی اگر جنازه کشتی‌گیران ایذه‌ای به مسابقات برود باز هم مدال کسب خواهد کرد و اگر این حمایت‌ها تمام قد باشد کشتی ایذه همیشه مدال آور خواهد بود. 

این کشتی گیر با گله‌مندی از برخی از مسئولان شهر ایذه، عنوان کرد: هنوز جایزه جهانی سال قبل را نگرفته ام و شهرستان حمایت لازم را نداشته است. البته از کمک‌های فرماندار ایذه تشکر می کنم ولی از شهردار و شورای شهر حمایتی ندیده ایم.

او تاکید کرد: وقتی مدال می گیریم باشگاه های کشتی پر می شوند، پس باید از مربیان نیز حمایت شده و استخدام شوند تا دغدغه معیشت نداشته باشد. شهریه هایی که مربیان می گیرند، جوابگو نیست. در رده سنی پایه استعدادهای خوبی در کشتی داریم.

او گفت: اگر بخواهم درباره خودم هم صحبت کنم در حد یک کتاب می توان نوشت. من برای خودم چیزی نمی خواهم و فقط می خواهم به کشتی ایذه و بحث اشتغال مربیانم در ایذه توجه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۲:۰۵

خسته نباشید دلاور

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۷:۵۰

درود بر قوم بختیاری اصیل ایرانی درود بر مردم با غیرت خوزستان بخصوص ایذه واقعاً مردم مهربان مهمان نواز و أصیل هستند ما عید به ایذه رفتیم خیلی آنجا به ما خوش گذشت اصلأ احساس غریبی نمیکردیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۲:۳۲

درود بر هم وطن گرامی ایذه شهر کیان تمام قد در خدمت مردم ایران بزرگ می باشد و همیشه وقت در خدمت هم وطناش هست ⚘🌈⚘🌈⚘👏⚘🌈⚘🌈⚘🌈⚘🌈⚘👏

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۲:۳۹

درود بر شما وهمه مردم ایران زمین

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۱۴:۰۷

نظر لطفت عزیزم در خدمتیم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۸:۴۱

چرا کشتی کرمانشاه به این روز افتاده؟چرا آنقدر مافیا تو کشتی زیاد شده.