• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061106902
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه:

شهرداری ساعت کاری «پارک بانوان» کرمانشاه را افزایش دهد

شهرداری ساعت کاری «پارک بانوان» کرمانشاه را افزایش دهد

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به استقبال بانوان از پارک بانوان، از شهرداری کرمانشاه خواست ساعت کاری این مجموعه را افزایش دهد.

محمدطیب صحرایی در جلسه امروز (یازدهم شهریور) شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه فرهنگ به مثابه هوا برای جامعه می‌ماند، گفت: هر چقدر در مقوله فرهنگ کار کنیم عملا در بهبود هوا و تنفس جامعه کار کرده‌ایم و جامعه راحت‌تر می‌تواند به زندگی خود ادامه دهد.

وی با تاکید بر لزوم اقدامات کاربردی‌تر در حوزه فرهنگ، گفت: باید محور بحث‌ها و گفت و گوها از قبل مشخص شده و دستگاه‌ها برنامه محور به جلسات بیایند تا بتوانیم گام‌های کاربردی‌تری در حوزه فرهنگ برداریم.

صحرایی گفت: همچنین نباید همه اقدامات را مشروط به مصوبه کنیم و زمانی که می‌توانیم کارهایی را بدون مصوبه خاصی انجام داد، باید سریع کار انجام گیرد. بطور مثال با توجه به استقبال بانوان، بحث افزایش ساعت کار «پارک بانوان» یک ضرورت است و این مسئله نیازی به مصوبه خاصی ندارد تا شهرداری اقدام کند. در همین جلسه از شهرداری می‌خواهیم که ساعت کار این مجموعه را افزایش دهد.

وی افزود: از طرفی از صدا و سیما و رسانه‌ها می‌خواهیم که در معرفی هرچه بیشتر و بهتر این ظرفیت تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه در خصوص راه‌اندازی فروشگاه و نمایشگاه عفاف و حجاب هم گفت: این کار می‌تواند بصورت موقت در محل میدان آزادی و در بازارچه موقتی که برای عید نوروز داشتیم انجام گیرد تا سرفرصت بتوان محل مناسبی برای آن تدارک دید.

وی افزود: در این محل در کنار عرضه ملزومات حجاب و عفاف می‌توان غرفه‌هایی را به بحث و گفت و گو در این زمینه اختصاص داد.

صحرایی به نزدیکی ماه مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هم اشاره و تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید باید یک گام آموزشی ترویجی و تبلیغی در مقوله حجاب در مدارس و دانشگاه‌ها داشته باشیم.

وی افزود: باید به همه یاد بدهیم حجاب چه جایگاهی داشته و چه مزایایی برای جامعه به همراه دارد و این مسئله باید بطور کامل در مدارس و دانشگاه‌ها تبیین شود.

صحرایی گفت: در زمینه اقدامات فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و باید لایه ترویجی تبلیغی کار در این زمینه را شروع کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۱۵:۲۳

لطفا پیگیری فرمایید به چه دلیل شهربازی های کلانشهر کرمانشاه همچنان بلاتکلیف و متروکه باقی بماند تا کودکان و نوجوانان کرمانشاهی محروم از دسترسی به حداقل امکانات رفاهی و تفریحی همچنان محروم باشند ؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۲۰:۰۸

باسلام. لطفا پیگیری بفرمائید علت این همه تاخیر در ساخت و تکمیل پروژه مجتمع سازی سیمرغ کرمانشاه چیست. که وجود پرداخت تمامی هزینه ها از طرف خریداران اما روند ساخت اینقدر کند میباشد.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۲ ۰۰:۵۳

سلام لطفا مسئولین شهر کرمانشاه فکری بحال رودخانه قره سو بکنند که بجایی زیبایی چهره شهر را زشت و حال به هم زن کرده بواسطه انباشت زباله های رها شده در روی رودخانه