• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061106892
  • خبرنگار : 50228

در مراسم ‌تجلیل‌ از علیرضا مهمدی چه گذشت؟

در مراسم ‌تجلیل‌ از علیرضا مهمدی چه گذشت؟

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مهمدی با کسب مدال نقره المپیک شاهکار کرد اما لازمه حفظ این مدال این است که همه کمک کنند که مهمدی زندگی‌اش حرفه‌ای‌تر شده و تمام فکر و ذهنش ورزش باشد.

مراسم تجلیل از علیرضا مهمدی دارنده مدال نقره کشتی فرنگی المپیک پاریس امروز با حضور مدیرکل ورزش خوزستان،  فرماندار ایذه و نیز جمعی از مسئولان شهری در خانه این ورزشکار برگزار شد.

بنی‌تمیم: سبک کشتی مهمدی مطمئن است

به گزارش ایسنا، حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: همیشه پس از افتخارآفرینی ورزشکارانمان در میادین مختلف ورزشی مراسم تجلیل از ورزشکاران را در مرکز استان برگزار می‌کردیم اما این بار تصمیم گرفتیم این روال را تغییر دهیم و با حضور در شهرها و خانه‌های ورزشکاران المپیکی که موفق به کسب مدال شدند از آنها تقدیر کنیم، ضمن اینکه می‌خواستیم از زحمات خانواده‌های این ورزشکاران تجلیل کنیم زیرا معتقدم خانواده‌ها نقش کلیدی و مهمی در موفقیت این ورزشکاران داشته‌اند.

او با اشاره به منش و اخلاق علیرضا مهمدی عنوان کرد: فارغ از کسب مدال آقای محمدی او همانند دیگر کشتی‌گیران خوزستانی از نظر اخلاقی سرآمد است و یک الگوی رفتاری برای جوانان محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ایذه در خیلی از رشته‌های ورزشی قهرمانان ارزنده دارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان از نظر افتخارآفرینی در میان شهرهای استان تراز اول است ایذه جزو معدود شهرهای استان محسوب می‌شود که در المپیک و پارالمپیک نماینده دارد و این باعث افتخار است. ان‌شاءالله این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

بنی تمیم با بیان اینکه ورزشکاران المپیکی به وظیفه خود عمل کردند و اینک نوبت ما مسئولان است که به وظایف خود در قبال مدال آوری این جوانان عمل کنیم، گفت: سه قول در قبال مدال آوری ورزشکاران خوزستانی در المپیک و پارالمپیک دادیم. یکی از این قول‌ها اختصاص مبلغ ۶۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان به ترتیب به مدال آوران طلا نقره و برنز بود و امروز اینجا هستیم که با توجه به وعده داده شده، جایزه نقدی ۴۰۰ میلیون تومانی مهمدی را بابت کسب مدال نقره در المپیک تقدیم کنیم. همچنین مقرر شد ۲۰۰ متر زمین مسکونی و ۵ هکتار زمین از محل طرح کاشت چوب به مدال آوران تقدیم کنیم که این دو قول نیز در دستور کار قرار دارند. ضمن اینکه مقرر شد از مربیان سازنده ورزشکاران نیز به صورت جداگانه تقدیر شود که امروز از ملک محمد بویری مربی سازنده مهمدی تقدیر کردیم. از همه مسئولان از جمله نماینده، فرماندار و شورای شهر ایذه تشکر می کنم. در شهری که این همه قهرمان دارد، کار کردن سخت تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه نیز بیان کرد: سبک کشتی مهمدی مطمئن و جا افتاده است. او از یک وزن پایین تر به وزن المپیک آمد و با کسب نقره شاهکار کرد اما لازمه حفظ این مدال این است که همه کمک کنند که مهمدی زندگی اش حرفه ای تر شده و تمام فکر و ذهنش ورزش کشتی باشد.

او با بیان اینکه هرچقدر همت مسئولان بیشتر باشد کمک بیشتری به ورزش می شود، عنوان کرد: ورزشکاران ما وقتی از یک رقابت رسمی بر می گردند، جوایزشان مشخص شده است و تاکنون نیز به وعده‌هایمان عمل کرده‌ایم و تعدادی باقی مانده که طی روزهای آینده انجام می شود، ضمن این که از این پس سهم مربیان پایه بیشتر دیده خواهد شد.

نبوتی: با حمایت بیشتر ایذه می‌تواند قطب کشتی فرنگی ایران شود

در ادامه نیز حسن نبوتی فرماندار ایذه، اظهارکرد: به لطف خداوند پس از یک دهه زحمات و تلاش ورزشکاران پرتلاش و مربیان ایذه شاهد رشد و مدال آوری ورزشکار این شهر در المپیک پاریس بودیم که مدال مهمدی افتخارات ورزش ایذه را تکمیل کرد و ایمان داریم همچنان این مسیر تداوم خواهد داشت.

او بیان کرد: البته باید شرایط لازم برای رشد سطوح پایین تر هم لحاظ شود. ایذه در رده های سنی مختلف مقام آور است و باید انگیره های مالی و معنوی ورزشکاران تامین شود و بی‌شک بازهم کشتی ایذه موفقیت به ارمغان خواهد آورد.

فرماندار ایذه تاکید کرذ: مشکلات زیاد است و آقای مهمدی باید مثل مبارزه روی تشک کشتی با مشکلات نیز مبارزه کند.  ضمن این که آقای بنی تمیم بودجه های مناسبی را به هیات های ورزشی از جمله کشتی اختصاص داده است و در خواست می کنم به اختصاص بودجه بیشتر به ورزش ایذه نیز توجه شود زیرا ورزش این شهر در تمام رشته ها قهرمان دارد و باید تمام رشته ها به ویژه در سطوح غیر المپیکی دیده شوند. با حمایت بیشتر ایذه می تواند قطب کشتی فرنگی ایران شود.

نبوتی با بیان این که مربیان هم باید تجلیل شوند، افزود: پشت هر قهرمان یک پهلوان پیشکسوت است و علیرضا مهمدی محصول سال زحمات مربیان است و نباید از این مربیان غافل شویم و باید به کشور مرفی شوند.

او تاکید کرد: علیرضا مهمدی نجیب و مومن است و هیج مدالی برای خانواده این ورزشکار و دیگر ورزشکاران از تربیت فرزند صالح و افتخارآفرین، بالاتر نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha