• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403061106797
  • خبرنگار : 30147

فرماندار ویژه:

سبزوار میزبان همایش ملی جوانی جمعیت می‌شود

سبزوار میزبان همایش ملی جوانی جمعیت می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به زودی همایش ملی جوانی جمعیت به عنوان یک رویداد مهم در شهرستان برگزار می‌شود.

حسین ابراهیمی کُردیانی ۱۱ شهریور در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان سبزوار که با موضوع پدافند زیستی برگزار شد، با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های اورژانس غرب خراسان رضوی بیان کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های اورژانس غرب خراسان رضوی به ویژه در حوزه ناوگان ضروری است که این مهم زمینه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به زائران و هموطنان را فراهم می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار خاطرنشان کرد: شهرستان سبزوار در مسیر شاهراه ارتباطی و زائران رضوی قرار دارد که تقویت زیرساخت‌های اورژانس آن احساس امنیت زائران و مسافران را بیشتر می‌کند.

وی اظهار کرد: ۶ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد علاوه بر آن اورژانس هوایی منطقه نیز شعاع وسیع‌تری را پوشش می‌دهد لذا با توجه به این گستردگی، تقویت ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، توسعه و ایجاد فضاهای فیزیکی این سازمان باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین یکی از چالش‌های اورژانس سبزوار فرسودگی ناوگان آن است که در کنار بهسازی و تعمیرات آنها ارائه خدمات رفاهی و معیشتی پرسنل این سازمان زمینه خدمت‌رسانی بیشتر را فراهم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی ماه‌های آینده همایش ملی جوانی جمعیت که در کنار تقویت بنیان‌ خانواده به ترویج ازدواج و فرزند پروری کمک می‌کند، به میزبانی سبزوار برگزار می‌شود، افزود: موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همواره مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب بوده و در برنامه‌های ششم و هفتم توسعه توجه ویژه‌ای به این مقوله شده است.

ابراهیمی کُردیانی اظهار کرد: انتظار می‌رود برای برگزاری هرچه بهتره این همایش تمامی نهادهای اداری شهرستان پای کار آیند و ذیل تشکیل کمیته‌های مختلف، حمایت‌های اجرایی، پشتیبانی، مالی و تبلیغات از این رویداد صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برخی برنامه‌های قانون جوانی جمعیت معطل مانده یا به خوبی پیش نرفته، افزود: برپایی همایش جوانی جمعیت در راستای پدافند غیرعامل و مباحث زیستی علاوه بر فرهنگ‌سازی و نهادینه‌سازی در تسریع بخشیدن به این برنامه ملی مؤثر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha