• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061106765
  • خبرنگار : 50037

استاندار همدان:

پروژه‌های نیمه تمام باید به سرانجام برسند

پروژه‌های نیمه تمام باید به سرانجام برسند

ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: پروژه‌های نیمه تمام سرمایه‌های بلاتکلیفی است که باید تکمیل و به چرخه تولید بیایند تا مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه ۱۱ شهریور ماه در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان رزن، اظهار کرد: در هفته دولت امسال استان همدان دارای ۱۰۹۲ پروژه عمرانی مختلف قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در حوزه‌های مختلف بود که از این تعداد پروژه ۹۷۰ پروژه به طرح‌های قابل افتتاح و ۱۲۲ پروژه به طرح‌های قابل کلنگ‌زنی اختصاص داشت که به دلیل کثرت پروژه‌ها برخی از این طرح‌ها پس از هفته دولت در حال افتتاح و یا کلنگ‌زنی هستند.

وی تصریح کرد: شهرستان رزن در هفته دولت امسال دارای ۷۷ پروژه عمرانی با اعتباری افزون‌بر ۱۰۵۰ میلیارد تومان بود که بخش بسیاری از این پروژه‌ها امروز افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: احیا پروژه کارخانه تولید فویل آلومینیومی رزن یکی از جمله پروژه‌های شاخص استان و شهرستان رزن بود که پس از یکسال تعطیلی دوباره به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره بازدید امروز خود از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزن افزود: خوشبختانه این پروژه از محل  اعتبارات سفر ریاست جمهوری دارای پیشرفت خوبی بوده که در این رابطه از نماینده شهرستان درخواست داریم برای تسریع در تکمیل این طرح حمایت لازم را داشته باشند.

قاسمی‌فرزاد افتتاح زمین چمن شهر رزن، فاز یک کنار گذر شهر رزن، افتتاح سالن اجتماعات کتابخانه‌های عمومی، مرکز خدمات جامع سلامت روستای چایان، بهسازی روستای چایان، افتتاح اولین مسکن نهضت ملی شهر رزن، بلوار امام شهر رزن را از دیگر پروژه‌هایی برشمرد که در این شهرستان امروز به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: علاوه بر این پروژه‌ها، استخر شنای شهر دمق نیز با اعتبار مصوب ۵۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: از نماینده مردم رزن و درگزین درخواست داریم که از دکتر پزشکیان درخواست کنند که مصوبات سفر شهید رئیسی  را تا آخرین مورد آن اجرایی و عملیاتی کنند چرا که پروژه‌های نیمه تکمیل سرمایه‌های بلاتکلیف هستند که باید برای بهره‌مندی مردم از خدمات آن تکمیل شوند.

وی افزود: پروژه‌های نیمه تمام مربوط به ادوار و دولت‌های گذشته بود که شهید رئیسی تکمیل این پروژه‌ها را در اولویت برنامه‌های  دولت خود داشت و بسیاری از این پروژه‌ها در حوزه های مختلف به سرانجام رسید.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه با نگاه مثبت باید به سمت جلو حرکت کنیم، گفت: وقتی که دولتی تغییر می‌کند گروهی شروع به تخریب می‌کنند و با این اقدام خود  مانند این است که در زمین دشمن بازی می‌کنند، باید دولت برآمده از آرا مردم را با تمام توان حمایت کرد و برای توسعه و رشد و آبادانی کشور همه با هم تلاش کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha