• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403061106565
  • خبرنگار : 50163

معاون استانداری زنجان:

وضعیت درمانی جامعه ایثارگران بهتر شده است

وضعیت درمانی جامعه ایثارگران بهتر شده است

ایسنا/زنجان معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان به روند رو به رشد ارائه خدمات به جامعه ایثارگری اشاره کرد و گفت: قبلاً یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه ایثارگری که در دیدار با این قشر نیز گله‌مند بودند، مشکلات درمانی بود که با تلاش مسئولان حوزه سلامت، اکنون وضعیت بهتر است.  

مرتضی شهامی امروز (۱۱ شهریور ماه) در مراسم تجلیل از خادمان سلامت ایثارگران استان زنجان، اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه ایثارگری یکی از جنبه‌های ماندگاری این قدرت است و خدمات ارائه‌شده بنیاد شهید به جامعه ایثارگری هم به‌لحاظ کمی و کیفی خیلی مهم است و این خدمات ارتباط مستقیم با قدرت دارد. 

وی بیان کرد: مظهر قدرت ایران، شهدا هستند و قدرتی که این عزیزان به ملت ایران دادند، مهم و ارزشمند است. هرقدر در این‌باره بیشتر تلاش کنیم تاثیر مستقیمی روی قدرت و ثبات در کشور و جامعه خواهیم داشت. 

در ادامه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه بنیاد شهید استان زنجان ۵۶ هزار نفر جامعه هدف دارد، گفت: بنیاد شهید استان زنجان با مشارکت یکی از بیمه‌ها در تلاش است خدمات حوزه سلامت را در راستای تکریم جامعه ایثارگری روزبه‌روز بهتر کند.

عباس برزگر بیان کرد: راه‌اندازی پیک دارویی و تحویل دارو به جامعه ایثارگری در خانه با هدف تکریم جامعه ایثارگری است و با توجه به کهولت سن والدین شهدا و جانبازان سرافراز تلاش می‌شود خدمات پاراکینیکی مانند تزریقات و انجام آزمایش‌ها نیز در خانه‌ها انجام شود تا علاوه بر افزایش سرعت خدمات، میزان رضایت‌مندی آنها را بالا ببریم. 

او ایجاد مراکز نگهداری برای جامعه ایثارگری با کهولت سن و شرایط خاص را یکی از نیازهای ضروری و مهم آنها دانست و گفت: باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی امکانات و خدمات خود را متناسب با نیاز آنها به‌روز کنیم. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: پایش‌های سلامت رفته رفته باید به‌صورت تخصصی‌تر انجام شود تا بهتر و نتیجه‌بخش شود. امیدواریم با کمک خادمان سلامت جامعه ایثارگری و مشاوره‌های شما، به اهداف والایی که در این زمینه داریم برسیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha