• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403061106521
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

اقدام مثمر ثمری برای ترافیک همدان نشده‌است

اقدام مثمر ثمری برای ترافیک همدان نشده‌است

ایسنا/همدان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه کارهای شهرداری کارشناسی شده نیست، گفت: مدیریت شهری برای بررسی مسائل و مشکلات است، یکی از معضلات کنونی شهر ترافیک است که متأسفانه شهردار اقدام مثمر ثمری نیز در این خصوص نداشته است.

علی‌اکبر نظری در صحن شورای شهر همدان به سخنان شهردار مبنی بر کارشناسانه و صادقانه بودن صحبت‌ها اشاره کرد و افزود: اگر صحبت‌های شما کارشناسانه و صادقانه است یک مورد از سرمایه‌گذاری‌ها که بر سفره شهرداری نشسته است را بیان کنید.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان تصریح کرد: صادقانه صحبت کردن باید از اعماق وجود بیرون بیاید.

نظری خطاب به شهردار یادآور شد: بررسی کنید که در باب تغییر کاربری و ایجاد مشکل برای سرمایه‌گذاری از قبل مشکل را چه کسانی ایجاد کردند، سنگ‌اندازی داشتند که این مشکل تا به امسال و تا هفته گذشته ادامه داشت؟

وی با بیان اینکه آیا ما جلوی سرمایه‌گذاری را گرفتیم یا تیم‌هایی که در پشت پرده با شهردار ارتباط دارند؟، ادامه داد: اگر شما کارشناسانه عمل کرده و صادقانه صحبت می‌کنید، چگونه سه سال پیش کلنگ بازار بزرگ پرندگان را زدید اما هنوز تغییر کاربری آن را انجام نداده‌اید؟

نظری با تأکید بر اینکه کارها کارشناسی شده نیست، اظهار کرد: کارشناسان شهرداری را که فرستاده‌اید رفته‌اند، با توجه به موارد عنوان شده آیا این کارها کارشناسی و قانونی است؟

وی با بیان اینکه شهردار عنوان کرده است مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده مقرون به صرفه نیست،گفت: مگر خدمت به مردم باید مقرون به صرفه باشد، خدمت از وظایف ذاتی شهرداری است. تنها حفظ و نگهداری پله برقی پل‌ها بر عهده شهرداری بوده که آن را هم انجام نداده‌اید.

نظری با تأکید بر اینکه مدیریت شهری برای تدبیر امور است، افزود: مدیریت شهری برای بررسی مسائل و مشکلات است، یکی از معضلات کنونی شهر ترافیک است که متأسفانه شهردار اقدام مثمر ثمری نیز در این خصوص نداشته است.

وی با بیان اینکه موارد عنوان شده نکاتی است که در سطح شهر انعکاس دارد، تصریح کرد: تمام شهر به شما خیرخواهانه گفتند آقای شهردار نمی‌توانید شهر را اداره کنید، بروید اما متأسفانه به تمام آنها از کوچک و بزرگ جواب منفی دادید که این عدم تعامل و عدم انسجام در کار را می‌رساند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه شهر را فدای مطامع شخصی نکنید، ادامه داد: در بحث ساخت‌وسازهای غیرقانونی نیز اقدام موثری نشده است، چگونه مدعی کار کارشناسی هستید؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha