• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403061106468
  • خبرنگار : 50121

شهردار زواره:

بازآفرینی خیابان‌های اصلی، مطالبه شهروندان زواره است

بازآفرینی خیابان‌های اصلی، مطالبه شهروندان زواره است
عکس آرشیوی و تزئینی است.

ایسنا/اصفهان شهردار زواره گفت: در جلسات ساماندهی و بازآفرینی خیابان‌های اصلی و معابر شهر بیشترین مطالبه همشهریان است.

مرتضی صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فضای شهرستان و شهر زواره به‌گونه‌ای است که انتشار برخی اخبار و فعالیت‌های شهرداری در فضای مجازی باعث تضعیف مدیریت شهری در زواره شد.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در شهرداری زواره، افزود: خدمات انجام شده در حوزه مدیریت شهری را باید مردم نظر بدهند ولی آن موضوعی که طی یک سال گذشته باعث ایجاد مشکلاتی برای مدیریت شهری زواره شده بازنشسته شدن تعداد قابل توجهی از کارکنان بوده است. البته با تلاش‌های صورت گرفته مجوز جذب چهار آتش‌نشان را برای واحد آتش‌نشانی زواره دریافت کردیم.

شهردار زواره با بیان اینکه در جلسات و درخواست‌های عموم مردم، ساماندهی و بازآفرینی خیابان‌های اصلی و معابر شهر بیشترین مطالبه همشهریان است، گفت: در این راستا و به منظور توزیع عادلانه خدمات از ابتدای شروع شورای ششم آسفالت خیابان اصلی شهید منتظری، بلوار جانباز و سردار سلیمانی انجام شده است البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب آسفالت در این شهر فاصله زیادی داریم.

صادقی با اشاره به شروع عملیات آسفالت یکی دیگر از خیابان‌های اصلی زواره، گفت: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر پروژه آسفالت خیابان امام خمینی با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیارد ریال به طول سه کیلومتر و آسفالت‌ریزی ۵۶۰۰ تن از محدوده میدان استاد محیط طباطبایی تا میدان امام آغاز شده است.

وی تصریح کرد: آسفالت بسیاری از معابر شهر زواره بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و علیرغم گلایه‌هایی که وجود دارد بهسازی و مرمت و روکش آسفالت معابر بر اساس اولویت‌بندی انجام خواهد شد. اکنون تنها دو خیابان اصلی شهر نیاز به روکش آسفالت دارد که در برنامه‌های شهرداری خواهد بود و سپس اولویت با کوچه‌های خاکی و فرسوده‌تر شهر خواهد بود.

شهردار زواره در خصوص تعطیلی جایگاه «سی ان جی» شهر زواره گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و قرارداد واگذاری جایگاه گاز زواره به دلیل مشکلات، اختلافات و هزینه‌های جاری که بخش خصوصی برای شهرداری ایجاد می‌کرد لغو شده و مجوز جدید واگذاری برای شهرداری صادر شده است. در حال حاضر تعمیرات جایگاه توسط شرکت ذیصلاح زیر نظر کارشناس شرکت ملی پخش آغاز شده و در مدت زمان تعمیرات ۲۰ روز اعلام شده است.

رفع عقب‌ماندگی‌ اردستان نیاز به وفاق و همدلی دارد

صادقی در خصوص سؤال فرماندار شهرستان بابت هدر رفت بیت‌المال در اجرای پروژه فضای سبز شهرداری، توضیح داد: شهرداری زواره با مصوبه و هماهنگی شورای شهر و با توجه به شرایط منطقه اقدام به خریداری درختان خرما با اعتبار ۳۵ میلیون برای یکی از بلوارهای شهر کرده است. فرایند رشد درختان خرما بلند مدت است و زمان سررسید پیمانکار پروژه هنوز نرسیده که بخواهیم از اجرای آن نتیجه بگیریم.

وی افزایش فضای عمومی تفریحی فرهنگی، اتمام طرح تفصیلی شهر و طرح حفظ احیا بافت تاریخی را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری زواره تا پایان دوره ششم شورای شهر عنوان کرد و گفت: میزان عقب‌ماندگی در توسعه و زیرساخت‌های شهرستان بر هیچ کس پوشیده نیست بنابراین شعار وفاق و همدلی رئیس‌جمهور به عنوان یک نیاز باید در سطح شهرستان اردستان مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha