• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403061006306
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته دولت،

افتتاح و کلنگ‌زنی۱۵۰میلیارد تومان پروژه در صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح و کلنگ‌زنی۱۵۰میلیارد تومان پروژه در صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۵۰میلیارد تومان پروژه در صنعت برق استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

رسول روستائی با بیان اینکه ۹۰ پروژه برق رسانی در سطح استان مورد بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد، افزود: از این تعداد ۶۲ پروژه طی هفته دولت به بهره‌برداری رسید که اعتبار این پروژه ‌ها بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان بوده است.

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش های  اصلاح و بهینه سازی شبکه روستایی، احداث و توسعه شبکه شهری و روستایی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، نصب ترانس و اتو ترانس، احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر، نصب و تعویض پایه، ایجاد قدرت مانور، و بهبود ولتاژ و کاهش تلفات بهره‌برداری و وارد مدار شده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی ۲۸ پروژه برق رسانی نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان در سطح استان آغاز شد.

روستایی تصریح کرد: احداث و توسعه شبکه مسکن ملی، برق رسانی به روستاهای فاقد برق، اصلاح و بهینه سازی شبکه روستایی، احداث و توسعه شبکه شهری و روستایی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، نصب ترانس و اتو ترانس، احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر، نصب و تعویض پایه، ایجاد قدرت مانور، بهبود ولتاژ و کاهش تلفات از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: پراکندگی این پروژه ها در کلیه شهرستان‌های استان بوده و صنعت برق استان در طول سال با توجه به وظیفه ذاتی حفظ پایداری شبکه و تأمین برق پایدار مشترکان همواره پروژه‌های اصلاح و توسعه را در دست اقدام دارد.  

به گزارش ایسنا، روستائی با اشاره به اقدامات مهمی که طی تابستان اخیر در بخش های روشنایی معابر، احداث و توسعه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مرکز استان صورت گرفته است، بیان کرد: با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و مسئولان استانی و شهرستانی به نمایندگی از  پروژه های صنعت برق استان ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد بهره برداری و کلنگ زنی شد. 

 ۱۳ پست فوق توزیع، ۸۱ فیدر فشار متوسط ۳۳ کیلوولت و ۱۰ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف برق بیش از ۳۰۰ هزار مشترک استان را در ۹ شهرستان، ۱۷ شهر و ۱۸۱۴ روستا تأمین می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha