• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403061006276
  • خبرنگار : 50616

سومین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان آمل به میزبانی شهرداری برگزار شد

سومین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان آمل به میزبانی شهرداری برگزار شد

ایسنا/مازندران همزمان با گرامیداشت هفته دولت ویاد بود شهیدان رجایی و باهنر وشهدای خدمت، سومین یادواره ۲۶ شهید کارمند ادارات شهرستان آمل به میزبانی شهرداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری حوزه بسیج ادارات و کارکنان سپاه ناحیه شهرستان، واحد خدمات اداری، امورایثارگران و مدیریت ارتباطات وروابط عمومی شهرداری آمل درسالن همایش شهرداری برگزار شد.

سردارعلیجان میرشکار از فرماندهان ارشد و یادگار دفاع مقدس در این مراسم با قدردانی از شهرداری آمل و نهادهای زیربط دربرگزاری وتوجه داشتن به یادواره شهدای کارکنان ادارات گفت: امروز سنگر جبهه، خدمت بی‌منت و امیدوار نگهداشتن مردم از خدمات شهری وعمومی است.

سومین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان آمل به میزبانی شهرداری برگزار شد

وی با بیان اینکه درحال حاضر در حوزه‌های مختلف عقب ماندگی‌های زیادی درشهرستان آمل مشاهده می‌شود و ادامه راه شهداء، خدمت به مردم و برطرف کردن نیازها و مطالبه‌های به حق حوزه شهری وگسترده شهرستان است، تصریح کرد: البته درسال‌های اخیر اقداماتی انجام شده، اما برای شهرستان آمل با پیشینه فرهنگی، مذهبی و اقتصادی کافی نبود؛ باید با ایجاد وفاق وتعامل بیشتر میان همه مجموعه مدیریتی شهرستان این عقب ماندگی‌ها جبران شود.

وی یادآور شد، اگر اخلاص و عمل مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری برگرفته از مکتب و منش شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت باشد، قطعا کارها اقدام‌ها نیز مورد رضایت وخواست شهروندان خواهد بود.

سومین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان آمل به میزبانی شهرداری برگزار شد

فرماندار شهرستان آمل هم دراین مراسم به برخی تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در سطح شهرستان آمل گزارش داد و گفت: با وجود تنگناهای مالی دولت و مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشت، درشهرستان آمل طرح های زیادی اجرا شد.

ذات الله زارعی افزود: در راستای خدمت به مردم براساس مکتب و سیره شهداء و شهدای خدمت ادامه خواهد داشت.

در این مراسم، حاجی پور، رییس مجمع نمایندگان مازندران و نماینده شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، زارعی فرماندار ویژه به همراه معاونان فرمانداری شهرستان آمل، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، بخشداران، امام جمعه شهرامامزاده عبدالله، روسای ادارات ونهادها، رییس واعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونان شهردار، مدیران مناطق شهری و روسای سازمان‌های وابسته شهرداری و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha