• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403061006139
  • خبرنگار : 71516

مقاومت فلسطین: جنگ علیه کرانه باختری شکست رژیم اشغالگر در غزه را جبران نخواهد کرد

مقاومت فلسطین: جنگ علیه کرانه باختری شکست رژیم اشغالگر در غزه را جبران نخواهد کرد

مقاومت فلسطین تأکید کرد، جنگ علیه کرانه باختری شکست و سردرگمی رژیم اشغالگر در غزه را جبران نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه دفتر اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین آمده است: ما شهادت دو شهید دلاور محمد مراقه و زهدی ابوعفیفه که عملیات‌های دلاورانه را در شهرک‌های کرمی تسور و عتصیون انجام دادند، تسلیت می‌گوییم و تأکید می‌کنیم که این دو با خون پاک خود راه انتقام مقدس را از طریق نابودی استکبار و استبداد صهیونیستی ترسیم کردند.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در ساعات پایانی شامگاه جمعه چهار تن از نیروهای ارتش این رژیم از جمله یک افسر عالی رتبه در «۲ حادثه امنیتی» علیه شهرک‌های گوش عتصیون و کرمی تسور در نزدیکی الخلیل در جنوب کرانه باختری  که با انفجار خودروهای بمب‌گذاری‌شده همراه بود، زخمی شدند. گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که این ۲ عملیات پاسخی از طرف جنوب کرانه باختری است.

طبق گزارش سما، در این بیانیه آمده است: این دو شهید ثابت کردند که جنگ علیه مردم ما و مقاومت در کرانه باختری، جبران خسران، سرگردانی و شکست دشمن در غزه نخواهد بود و آتشی را که کابینه تروریستی و جنگ رژیم صهیونیستی می‌خواست برافروزد تمام نظام صهیونیستی از سربازان و شهرک نشینان تا قلب رژیم نازی و شهرهای مرکزی آن را خواهد سوزاند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از مبارزان آزاده مقاومت در جنین، طولکرم، طوباس و الخلیل و همه کسانی که در همه در میدان‌های نبرد در فلسطین و خارج از آن انگشت بر ماشه نهاده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

در این راستا «ابوجهاد» سخنگوی نظامی گردان‌های شهدای الاقصی گفت: ما از قهرمانان گردان‌های مقاومت در کرانه باختری قدردانی می‌کنیم و از مردم خود در قدس، کرانه باختری و مناطق اشغالی ۱۹۴۸ می‌خواهیم خشم خود را تشدید کنند و بگذارند که تفنگ‌ها و خنجرها صحبت کنند و ابزارهای مردمی و نظامی برای مهار تجاوزات دشمن صهیونیستی به کار بیفتند.

نیروهای رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه گذشته یورش به شهرها و اردوگاه‌های طوباس، طولکرم و جنین را آغاز کردند و بعد از طوباس و طولکرم عقب نشینی کردند اما همچنان در جنین حضور دارند. تعداد شهدا در این یورش‌ها تاکنون به بیش از ۲۰ تن رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha