• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403061006138
  • خبرنگار : 71951

فرماندار ویژه ورامین

۳۸ پروژه در هفته دولت در ورامین افتتاح می‌شود

۳۸ پروژه در هفته دولت در ورامین افتتاح می‌شود

ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ورامین از کلنگ‌زنی و افتتاح ۳۸ پروژه در هفته دولت خبر داد.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین از افتتاح پروژه ها در هفته دولت خبر داد و گفت: ۳۸ پروژه در هفته دولت در حوزه صنعت، کشاورزی، شهری و روستایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

درویشی گفت: در حوزه کشاورزی، فاز اول بزرگترین گلخانه مکانیزه استان تهران به متراژ یک هکتار و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول بیان کرد: با بهره‌برداری از این گلخانه تامین مصرف داخلی، کاهش واردات، اشتغال‌زایی در حوزه کشاورزی ‌بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین از مرکز جامع سلامت گفت: در شهرستان با افتتاح مرکز جامع سلامت روستای خورین با مساحت ۲۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان کمبود موجود سرانه درمانی در سطح شهر برطرف شود.

درویشی گفت: بزرگترین پارک روستایی جنوب شرق استان تهران با متراژ ۵۰۰۰ متر مربع و اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت است.

وی در خصوص توسعه مکان‌های ورزشی در ورامین گفت: احداث پنج زمین‌ چمن مصنوعی در بخش شهری، روستایی و مدارس در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و به زودی در دسترس مردم شهید پرور و ولایتمدار قرار می‌گیرد.

فرماندار ویژه ورامین از حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب خبر داد و گفت: با توجه به بحران خشکسالی و نیاز شهروندان به آب شرب دو حلقه چاه وارد مدار آبرسانی در شهرستان شد تا نیاز روزافزون مردم دیار ۱۵ خرداد را برطرف کند.

درویشی ادامه داد: امسال چهار مدرسه با کمک خیرین مدرسه‌ساز در مجتمع آموزشی به سرانه‌های آموزشی شهرستان اضافه می‌شود.

نماینده عالی دولت در پایان تصریح کرد: در این واحد آموزشی تعداد زیادی دانش‌آموز در مقاطع مختلف به تحصیل مشغول می‌شوند و خیرین مدرسه‌ساز با تمام توان برای رسیدن به اهداف آموزشی به یاری آموزش و پرورش و آمدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha