• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403061006121
  • خبرنگار : 50658

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قزوین قهرمان پیکارهای کاراته جام برترین‌های کاراته کشور، عنوان سومی کبدی‌کار قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور، عنوان سومی قزوین در مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان و کم شنوایان و افتخار آفرینی تیم جیوجیتسوی قزوین در مسابقات قهرمانی کشور اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

تیم کاراته استان قزوین عنوان قهرمانی مسابقات جام برترین‌های ایران را از آن خود کرد. در این رقابت‌ها تیم کاراته قزوین بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های بوشهر و کرمان هم دوم و سوم شدند.

در این رقابت‌ها ۹۰۰ کاراته‌کا از ۲۹ استان در رده‌های سنی نونهالان تا پیشکسوتان در دانشگاه آزاد قزوین با هم رقابت کردند. در بخش بانوان هم تیم‌های قزوین، فارس و کرمان اول تا سوم شدند.

در رقابت‌های بخش بانوان هم ۱۳۰۰ کاراته‌کا با هم در ۲ بخش کاتا و کمیته رقابت کردند.

عنوان سومی کبدی کار قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

تیم کبدی دختران جوان استان در مسابقات قهرمانی کشور بر سکوی سومی ایستاد. در این رقابت‌ها تیم‌های البرز و آذربایجان شرقی اول و دوم شدند.

ماه گذشته هم تیم کبدی دختران نوجوان قزوین توانست عنوان سومی کشور را از آن خود کند. در این مسابقات ۲۲ تیم در کرج با هم رقابت کردند.

عنوان سومی قزوین در مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان و کم شنوایان

در پایان رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی ناشنوایان و کم شنوایان کشور، تیم دختران استان بر سکوی سوم ایستاد. تیم‌های اردبیل و کردستان هم اول و دوم شدند. در این رقابت‌ها سیزده تیم در اردبیل با هم رقابت کردند.

افتخار آفرینی تیم جیوجیتسوی قزوین در مسابقات قهرمانی کشور

فرهاد روستازاده پاشاکی، بنیانگذار جیوجیتسو برزیلی استان قزوین، اظهار کرد: نهم شهریور مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان تهران با مدیریت رئیس رشته جیوجیتسو برزیلی کشور، استاد امیر همسایه از اولین بنیانگذاران رشته جیوجیتسو ایران و پیشکسوت به نام جودو برگزار شد و قزوین با تیم کامل در این مسابقات حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات به نوعی انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات wold poro جهانی به میزبانی ابوظبی بود که در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. مربیان تیم اسپاد چیتا ایران اعزامی از استان قزوین، استاد داود قلندری و استاد امیرمحسن روستازاده هستند که هر دو در کارنامه خود  قهرمانی بازی‌های حرفه‌ای جیوجیتسوی برزیلی دارند.

بنیانگذار جیوجیتسو برزیلی استان قزوین خاطرنشان کرد: جیوجیتسو برزیلی قزوین در شهرهای قزوین، الوند، محمدیه، مهرگان، نصرت آباد، تاکستان در ۲ حوزه بانوان و آقایان فعال است.

وی در پایان گفت: در بخش رقابت گی: امیرعباس قدیمی سوم؛ سینا سلطانیان دوم؛ حسین بختیاری دوم، امیرحسین مولایی دوم، امین تحسنی سوم، الیا فروغی دوم، سینا محمدی اول، سینا رستمی اول، امیرحسام اسماعیلی سوم و در بخش رقابت نوگی: سینا سلطانیان دوم، ، امیرحسین صالحی دوم، ابوالفضل بختیاری سوم، حسین بختیاری دوم، امیرعلی غریب دوست سوم، امیرحسین صالحی دوم، امیرحسین مولایی سوم، ابوالفضل یوسفی دوم، امیررضا داداشی سوم، کیارش حیدری دوم، سینا محمدی دوم، پرهام چیگینی دوم، امین تحسینی اول، امیرعباس میرعزیزی اول و سینا رستمی دوم را کسب کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha