• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061005961
  • خبرنگار : 50181

نشست «اخلاق کارگزاران» در جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد

نشست «اخلاق کارگزاران» در جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد

ایسنا/کرمانشاه نشست «اخلاق کارگزاران» به همت سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه و با هدف تبیین مهمترین ویژگی‌های مدیران و کارمندان برگزار شد.

جهانبخش زنگنه‌تبار مدیرکل گزینش استانداری کرمانشاه، در این نشست که امروز (۱۰ شهریور) با حضور تعدادی از جهادگران جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، آن را کامل‌ترین و کاربردی‌ترین نسخه برای جامعه امروز ما دانست.

وی با بیان اینکه امروز دشمن تلاش دارد با جنگ نرم ذهن افراد جامعه و خصوصا جوانان کشور را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: در چنین شرایطی مدیران و مسئولان کشور مسئولیت حساس‌تری بر عهده دارند.

زنگنه تبار تاکید کرد: البته دشمن در محاسبات خود اشتباه کرده و شناخت کافی از مردم ایران ندارد، مردمی که همواره با بصیرت خود توطئه دشمن را ناکام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی مدیران و مسئولین وظیفه مضاعفی دارند، افزود: دشمن تلاش می‌کند کوچکترین اشتباه یک مدیر را به پای نظام بگذارد و از همین رو مدیران باید بیش از هر زمان مراقب عملکرد خود باشند.

زنگنه‌تبار سپس از اهمیت رعایت اخلاق از سوی کارگزاران خصوصا مدیران یاد کرد که در قرآن، سیره نبوی و فرمایشات مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده است.

وی ایمان و توحید، اجتناب از استبداد و خودکامگی، مشورت با مردم، مدارا با مردم، کارآمدی و مدیریت قاطع، توانایی علمی، بهره‌مندی از هوش فرهنگی و دینی، امانت‌داری، عدالت محوری، بینش و بصیرت و … را از مهمترین ویژگی‌هایی دانست که کارگزاران باید از آن بهره‌مند باشند.

مدیرکل گزینش استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم ارتباط با مردم و بودن بین آنها که لازمه کار هر مدیر است، اظهار کرد: مدیران باید روحیه انتقادپذیری را نسبت به مافوق و مادون خود و خصوصا عامه مردم تقویت کنند.

 مسلم حدیدی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز در این نشست از اهمیت اخلاق‌مداری بین کارگزاران یاد کرد و گفت: جهادگران جهاد دانشگاهی کرمانشاه در این زمینه سرآمد هستند.

وی افزود: کارگزاران باید برای اصلاح امور پیشگام باشند و ابتدا اصلاح را از خود شروع کنند.

حدیدی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مدیران و کارگزاران را ایستادن در برابر تخلفات و تذکر دادن در حین بروز تخلف اعلام کرد و یادآور شد: لازم است مطالبه‌گری نیز بین مدیران ‌و کارگزاران نهادینه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha