• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403061005908
  • خبرنگار : 71516

جهاد اسلامی عملیات مقاومت در شمال الخلیل را تبریک گفت

جهاد اسلامی عملیات مقاومت در شمال الخلیل را تبریک گفت

جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد تلاش دشمن برای از بین بردن مقاومت چه در کرانه باختری و چه غزه شکست خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: ما عملیات منحصربفرد اعضای مقاومت در شمال الخلیل را تبریک می‌گوییم. فریب و حیله‌گری که دشمن از طریق دروغ‌گویی‌ها و کاستن از اهمیت عملیات اعضای مقاومت انجام می‌دهد واقعیت را تغییر نخواهد کرد. این تلاش‌ها نشان می‌دهد این عملیات سطوح امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی را در تنگنای شدید قرار داده است.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در ساعات پایانی شامگاه جمعه چهار تن از نیروهای ارتش این رژیم از جمله یک افسر عالی رتبه در «۲ حادثه امنیتی» علیه شهرک‌های گوش عتصیون و کرمی تسور در نزدیکی الخلیل در جنوب کرانه باختری  که با انفجار خودروهای بمب‌گذاری‌شده همراه بود، زخمی شدند. گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که این ۲ عملیات پاسخی از طرف جنوب کرانه باختری است.

طبق گزارش سما، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: تمام تلاش‌های دشمن برای از بین بردن مقاومت چه در کرانه باختری و چه در غزه با شکست مواجه خواهد شد.

جنبش احرار فلسطین نیز عملیات‌ مقاومت در شمال الخلیل را تبریک گفت و اعلام کرد: این عملیات نشان می‌دهد مقاومت در کرانه باختری رو به گسترش و پیشرفت و تحول است و در هر زمان و مکانی به صهیونیست‌ها حمله می‌کند. این عملیات پیام واضحی به دشمن است مبنی بر اینکه مقاومت در تمام میادین حاضر است و هر زمان که بخواهد می‌تواند حمله کند. مقاومت زمان و مکان و چگونگی عملیات‌های خود را انتخاب می‌کند.

این جنبش تأکید کرد: ما از مردم و مقاومت می‌خواهیم عملیات‌های بیشتری انجام دهند و درگیری با دشمن نازی را افزایش دهند و نوعی توازن در بازدارندگی ایجاد کنند که تجاوزات و طرح‌های خبیثانه دشمن را ناکام بگذارد.

نیروهای رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه گذشته یورش به شهرها و اردوگاه‌های طوباس، طولکرم و جنین را آغاز کردند و بعد از طوباس و طولکرم عقب نشینی کردند اما همچنان در جنین حضور دارند. تعداد شهدا در این یورش‌ها تاکنون به بیش از ۲۰ تن رسیده است.

پیش از این جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد تداوم عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شهر جنین در کرانه باختری ادامه جنایات جنگی است که این رژیم قبلا در سراسر کرانه باختری مرتکب شده است.

این جنبش افزود تداوم عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در استان‌های کرانه باختری بخشی از  طرح اشغالگر برای تسلط بر اراضی کرانه باختری و کوچاندن مردم آن است.

حماس تاکید کرد حمله رژیم صهیونیستی به جنین شکست خواهد خورد همانطور که در شهرهای طولکرم، طوباس و غیر آنها شکست خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha